')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

با جایگزین کردن واشر ترک خورده، ممکن است مشکل نشت آب حل شود، اما اگر کارتریج ترک خورده یا فرسوده باشد، جایگزین کردن کارتریج جدید تنها راه ممکن است. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوکس مارت، شیرآلات بهداش

banner
جستجوگر پیشرفته



با جایگزین کردن واشر ترک خورده، ممکن است مشکل نشت آب حل شود، اما اگر کارتریج ترک خورده یا فرسوده باشد، جایگزین کردن کارتریج جدید تنها راه ممکن است. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوکس مارت، شیرآلات بهداشتی در ظاهر از اجزای فرعی ساختمان به شمار میروند و از نظر اهمیت جزو ارکان ساختمان محسوب نمیشوند ولی جزو معدود ملزومات ساختمانی هستند که هر روز با آنها سروکار داریم و اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشند، هزینه و دردسر برای ما ایجاد میکنند و حتی ممکن است سبب خسارتهای سنگین به ما شوند. تعمیر شیر اهرمی یا شیرآلات تک دسته (Single Handle) متفاوت از شیر پیچی یا دوگانه است. شرکت شیرالات آرتین در سال هفتاد و شش به منظور کارآفرینی با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع به فعالیت نمود و اقدام به تولید شیرآلات مرغوب در مدل های مختلف کرد . یا بصورت مدل های جدید که بر روی سینک نصب می شوند.

خرید آن بسیار آسان است و خرید ثانیه های شما فقط به چند ثانیه زمان نیاز دارد. به هر حال هرکدام از این امکانات قرار است برای خانواده بخصوص بانوی خانه راحتی و آرامش به ارمغان بیاورد، اما اگر این قطعات و لوازم جانبی دچار نقص شده به همان میزان که قرار بوده آسایش شما را فراهم کنند، موجب ناراحتی و ایجاد دردسر برایتان خواهند شد. همان طور که در مطلبی دیگر و بخش هایی از این مطلب نیز عنوان شد مهمترین عامل رقابت تولیدکنندگان داخلی قیمت است. همچنین کارتریج به کار رفته در آن از نوع مرغوب میباشد. همچنین چرخش اهرم به سمت چپ و راست برای تنظیم دمای آب طراحی شده است. این گیره را با انبر دم باریک برداشته و سپس باید بتوانید کارتریج را به سمت بالا بیرون بکشید. در زیر دسته شیرآلات اهرمی اغلب یک پولکی به رنگ قرمز و آبی وجود دارد، این پولکی را برداشته و با استفاده از آچار آلن دسته شیر را در جای خود شُل کرده و به عقب بکشید تا کاملاً بیرون بیاید.

مارکهای غیر اصل بسیار زیادی در بازار وجود دارند که محصول را گارانتی نمی کنند و در این صورت برخی از اجزای شیرآلات ساختمانی دچار آسیب می شوند و باید هزینه دیگری را برای خرید محصول صرف کنید، با توجه به این موضوع فروشنده باید ضمانت نامه محصول را با مهر استاندارد همراه با تاریخ مربوطه تحویل به مشتری دهد. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. کارتریجهای سرامیکی شیرآلات قهرمان در مقابل دما و فشار بالای آب مقاومت بسیار خوبی دارد و به خوبی از پس کنترل جریان و دمای آب بر می آید. به طوری که اگر به خوبی نتوانید این قطعه را تعویض نمایید ممکن است به سایر بخش ها هم آسیب وارد نمایید. اگر اینگونه نباشد، ممکن است باز هم کارتریج شما مشکل اصلی باشد.

پیش از خرید انواع شیر روشویی، باید نوع شیرآلاتی که برای سینک مورد نظر شما کاربردی است، مشخص گردد. البته کلیت شیوه نصب یکسان بوده و سایزبندی و ارتفاع و فواصل باعث میشود که نصاب شیرالات بایستی از مهارت نسبی برخوردار باشد . لنگی های شیر را تفلون کرده و سپس آنها را در محل خروجی لوله های آب نصب کنید. آسـمان شیر، شعار «متفاوت با آنچـه تا کنـون دیـده اید» را در عمـل به شـما اثبات کرده است. شما میتوانید لیست قیمت کامل شیرآلات از تمام برندها را در صفحه قیمت چارسو مشاهده کنید. استفاده و نصب مدل دو فلکه ای سخت تر از مدل اهرمی است . شیرآلات ساختمانی در مدل ها و طرح های مختلفی وجود دارند و برای سینک آشپزخانه، روشویی سرویس بهداشتی، شیرآلات دستشویی، دوش حمام، شیرآلات توالت فرنگی و … در خصوص شیرآلات و سایر صنایع هم به همین شکل است. برخی از شیر های روشویی بامبو شکل دارای پرلاتور هستند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 89


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ] [ 9:54]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ وای از دل من میدونی قلبم بی تو میمیره تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 81
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 59
باردید دیروز باردید دیروز : 89
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 419
بازدید ماه بازدید ماه : 2,989
بازدید سال بازدید سال : 24,063
بازدید کلی بازدید کلی : 59,477

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.188.58.86
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir