')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

تکنولوژی تولید بر محصول شرکتهای آهن و فولاد تأثیر مثبت دارد. فرضیة دهم: باتوجهبه نتایج بهدستآمده از تحلیل دادهها که ضریب مسیر و معناداری بهترتیب 27/ 0 و 48/2 است، عامل «بازارگرایی» بر &laq

banner
جستجوگر پیشرفته



تکنولوژی تولید بر محصول شرکتهای آهن و فولاد تأثیر مثبت دارد. فرضیة دهم: باتوجهبه نتایج بهدستآمده از تحلیل دادهها که ضریب مسیر و معناداری بهترتیب 27/ 0 و 48/2 است، عامل «بازارگرایی» بر «عملکرد» تأثیر مستقیم، مثبت و معنیداری داشته است. نتایج محاسبات نشان میدهد که سیاست مالیات بر ارزشافزوده بر بخشهای مختلف صنعت آثار تورمی کمتری بر این بخشها داشته و حداکثر آثارتورمیبرهربخش درست به میزان نرخ مالیات بر ارزشافزوده مصوب در آن دوره میباشد. به دلیل گسترده بودن آثار نفت در تولید مواد اولیه، نهادهها و فرآوردههای شیمیایی و پتروشیمی بالاترین تأثیر را بر بازدهی سهام در حوزه انرژی دارند. 2013) در بررسی اثرات سیاست پولی و مالی بر عملکرد بازار سهام در آلمان، انگلستان و ایالات متحده دریافتند که چنین سیاستهایی، به طور مستقیم و غیرمستقیم، بر بازار سهام مؤثر هستند. دسته اول موافق تاثیر قابل توجه عوامل کلان بر بازده سهام میباشند و دسته دوم این اثرگذاری را در مقایسه با عوامل درون بنگاهها کمتر مورد توجه قرار میدهند؛ اما ویژگی مشترک کلیه پژوهشهای فوق این است که عوامل کلان بر بازدهی سهام تأثیر بیشتری دارند، در نتیجه سرمایهگذاران در زمان تشکیل پرتفوی بهینه لازم است به وضعیت شاخصهای کلان توجه شایانی بنمایند. برای همه دوره­ها و همه بنگاه­ها مشترک است.

در صنعت گاز شیل مسأله تامین آب بسیار مهم است؛ چرا که برای هر چاه در هر مرحله شکاف بیش از ۱۰۰۰۰ بشکه (۴۲۰۰۰۰ گالن) آب مورد نیاز است. به طور کلی از مشخصات دو دهه قرن آتی، افزایش مصرف و نقش گاز مایع طبیعی است و در کل میزان مصرف گاز در جهان در سال های 2000-1995 با رشد 2/2 درصد، در سال های 2005 - 2000، 3/2 درصد، در سال های 2010-2000 با 2/2 درصد رشد روبهرو بوده است و در سال های 2020-2010 بیش از 25 درصد از تقاضای انرژی جهان توسط گاز تأمین خواهد شد. پیشبینیها حاکی از افزایش 8/1% در سال میزان تقاضای انرژی جهان بین سالهای 2000 تا 2030 است.در این بین کشورهای صنعتی با کاهش نسبی تقاضای همراهند به عنوان مثال 4/0 % در سال در اروپا و برعکس میزان انرژی مورد نیاز کشورهای در حال توسعه رشد سریعی خواهد داشت. بر این اساس ۹۵ درصد از این رشد جهانی مصرف انرژی مربوط به اقتصادهای نوظهور است و در این مدت مصرف انرژی در کشورهای توسعه یافته کاهش می یابد. در سال های اخیر اعتراضات زیست محیطی درباره استفاده از فناوری تولید گاز شیل، موجب بروز موانع جدی در تولید این نوع گازها در برخی کشورها به ویژه اروپا گردیده است. 

متغیر مستقل (اهرم مرکب) : برای محاسبه اهرم مرکب از فرمول زیر استفاده گردیده است. در بخش کمّی برای ارزیابی پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده که این ضریب 956/0 به دست آمده است؛ باتوجهبه این که حداقل ضریب پایایی لازم در پرسشنامههای پژوهشی 7/0 است، میتوان چنین نتیجه گرفت پرسشنامة استفادهشده در این تحقیق از پایایی بسیاری برخوردار است؛ همچنین برای تکتک متغیرها نیز آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی محاسبه شده است که مقدار همگی بیشتر از 7/0 است (جدول3) که نشان از پایایی سؤالات هر عامل دارد. همین امر باعث واردات انبوه این گروه از اسانس ها توسط شرکت ها و مراکز وارداتی بسیاری در این زمینه شده است. در این پژوهش ابعاد انقلاب گاز شیل در آمریکا واثرات آن بر بازارهای انرژی سایر کشورها بویژه بر مرکز ثقل انرژی جهان یعنی خلیج فارس که وابستگی بسیار زیادی به در آمدهای ناشی از فروش انرژی دارند با استفاده ازتعریف مکتب کپنهاگ از امنیت مورد بحث وبررسی قرار خواهد گرفت. اسید سولفوریک اسیدی بسیار قوی بوده که با هر درصدی در آب حل میشود و با نماد شیمیایی H۲SO۴ شناخته می شود .

از ویژگیهای مهم این سیستم مالیاتی چندمرحلهای بودن آن است و در مراحل مختلف تولید، توزیع براساس درصدی از ارزشافزوده کالاهای تولیدشده و یا خدمات ارائهشده اخذ میگردد. و هر دو برای این کار لازم اند، به همین دلیل برای مؤثر بودن مواد معدنی باید در مصرف آن ها دقت کرده و تعادل برقرار کرد. 4) از سوی دیگر گاز طبیعی یک سوخت بسیار مناسب برای نیروگاه های تولید برق به شمار میرود زیرا نسبتا هزینه سرمایهگذاری پایینتری لازم داشته و نیز بازده حرارتی قابل توجهی دارد. بدین ترتیب ممکن است برداشت و ادراکات امنیتی مسئله ای است بین ذهنی مختلف و متفاوتی از سوی بازیگران مختلف حتی در مورد موضوعی خاص روی دهد. بدین ترتیب، با توجه به دستیابی به مزایای شغلی بیشتر در بخش صنعت در مقایسه با کشاورزی، بیشتر روستاییان به استخدام در پتروشیمی تمایل دارند. بر اساس گزارش جدید «چشمانداز سالانه انرژی آمریکا» که توسط اداره اطلاعات انرژی آمریکا در مه 2013 منتشر شده است، با توجه به روند شتابان تولید گاز شیل در آمریکا، پیش بینی میشود سهم گاز شیل از کل گاز تولیدی این کشور در سال 2040 به حدود 50 درصد افزایش یابد که حاصل آن این کشور را از یک واردکننده خالص گاز به یک صادرکننده خالص گاز از سال 2020 به بعد تبدیل مینماید.

منبع:

https://irchem.ir/industrial/


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 173


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [شنبه 11 اردیبهشت 1400 ] [ 10:01]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
نکات مهم قبل از خرید ملحفه تاریخ : یکشنبه 05 فروردین 1403
از کنترل های Hunter برای برنامه ریزی مناسب آبیاری استفاده کنید. تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402
همه چیز درباره بیماری پروستات و علائم آن تاریخ : چهارشنبه 09 اسفند 1402
ورژن آکوستیک آهنگ جدید نوان به نام «عجب بارونیه» تاریخ : جمعه 27 بهمن 1402
کپسول اسپرم سمناکس تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1402
ساخت فروشگاه سخت افزار (صفر تا 100) تاریخ : پنجشنبه 05 بهمن 1402
آموزش هارکراتین در ایران صورت تاریخ : یکشنبه 17 دی 1402
موزیک ویدیو جدید بابک جهانبخش به نام «عاشقتم که» تاریخ : شنبه 16 دی 1402
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 73
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 64
باردید دیروز باردید دیروز : 311
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
بازدید هفته بازدید هفته : 1,098
بازدید ماه بازدید ماه : 822
بازدید سال بازدید سال : 21,896
بازدید کلی بازدید کلی : 57,310

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.135.219.166
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir