')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

برج خلیفه دبی به غیر از داشتن رکورد جهانی، بلندترین ساختمان جهان، شش رکورد جهانی دیگر را نیز در اختیار دارد. در صدر فهرست بلندترین آسمان خراش های دبی، باید دید برج خلیفه با 163 طبقه، چه ویژگیها و ام

banner
جستجوگر پیشرفته



برج خلیفه دبی به غیر از داشتن رکورد جهانی، بلندترین ساختمان جهان، شش رکورد جهانی دیگر را نیز در اختیار دارد. در صدر فهرست بلندترین آسمان خراش های دبی، باید دید برج خلیفه با 163 طبقه، چه ویژگیها و امکاناتی دارد؟ آن چه که دبی در دل خود جای داده را شاید در هیچ نقطه دیگری از جهان نتوان دید. برج خلیفه دبی از چه قسمتهایی تشکیل شده است؟ در اوایل دهه 1900، خیابان السیف دبی یک منطقه تاریخی بود، اما این خیابان تبدیل به مکانی دوست داشتنی برای وقت گذراندن شده است و به سرعت در حال تبدیل شدن به 500 مغازه و رستوران مورد نیاز برای گردشگران است. برج خلیفه دبی ، خود همانند یک شهر است؛ تا جایی که به آن لقب «شهر عمودی» دادهاند. قیمت بازار را بدانید: مهمترین اطلاعی که باید پیش از خرید طلا از بازار طلای دیره داشته باشید قیمت آن است. لطفا توجه داشته باشید که در فصول شلوغ، با هر رزرو میتوانید یک تور رایگان با قایق تفریحی ببرید. ریورلند دبی خود به چهار بخش جالب تقسیم میشود که هر کدام موضوعات خاص خود را دارند: دروازهی هند، دهکدهی فرانسوی، گردشگاه ساحلی و شبهجزیره. مساحت کل بنای این برج، 530 هزار متر مربع است و بخشهای مسکونی و تجاری به ترتیب 170 هزار متر مربع و 280 هزار متر مربع مساحت دارند. اعضای تجاری فقط حق تجارت روی کل محصول هایی را دارند که در دیجیسیایکس فهرست شدهاند. با شهرگردی در دبی شروع کنیم و به قاب دبی (DUBAI FRAME) برویم، چون جدیدترین شاهکار گردشگری دبی این دو برج 150 متری هستند که در آخرین طبقه توسط یک پل شیشهای به هم وصل شدهاند. سه سال بعد، در سال 2007 در حین فرایند ساخت، لقب بلندترین ساختمان در جهان به آن اختصاص یافت و در سال 2009، این شگفتی معماری تکمیل شد.

روکش ساختمان به نحوی طراحی شده که توانایی تحمل دمای بالای شهر دبی در روزهای گرم سال را داشته باشد. آنها ثابت کردهاند که توانایی انسان حد و مرزی نمیشناسد. در ایجاد فضای سبز اطراف برج از گونههای گیاهی خاص که توانایی رشد در آب و هوای گرم و بیابانی دبی را داشته باشند، استفاده شده است. ایجاد تیم پژوهش و توسعه و استفاده از فناوریهای نوین، به شرکت شما کمک میکند تا در صنعت به روز باقی بمانید و به مسائل جدید و نیازهای مشتریان پاسخ دهید. این آکواریوم یکی از متنوع ترین مجموعه های حیات دریایی در سراسر جهان را به نمایش می گذارد. ساخت بزرگترین آکواریوم دنیا کار چندان سادهای نبود؛ در نتیجه مدیران گردشگری دبی برای ساخت این آکواریوم از شرکت استرالیایی پِدِل تِروپ (Peddle Thorp) کمک گرفتند. نصب طولانیترین آسانسور دنیا در این برج، ساخت بلندترین سکوی دید باز، بیشترین تعداد طبقات ساختمانی، مرتفعترین طبقهی مسکونی دنیا و بلندترین گالری هنری دنیا، نمونههایی از ویژگیهای منحصر به فرد و بیمانند این آسمانخراش هستند. برج خلیفه دبی مجهز به مرتفعترین سکوی تماشا در یک ساختمان است. مرتفعترین کتابخانهی دنیا نیز در طبقهی ۱۲۳ برج خلیفه قرار دارد که تنها ساکنان برج اجازهی استفاده از آن را دارند. این مدل ها نه تنها جاذبه های دبی و امارات متحده عربی را بلکه جاذبه های خاورمیانه را به تصویر می کشند. این شاهکار در ابتدا به عنوان نمادی برای دبی طراحی شد. در این میان و از سال 2004 تا اواخر 2006 بخش های مختلفی همانند یک آپارتمان 26 طبقه، یک هتل 23 طبقه و یک برج اداری 30 طبقه ای نیز ساخته شد.

Merryweather Disney Emoji blue children disney emoji fairy fairy tale illustration lilac purple sleeping beauty story این برج در سال 2014، یک سکوی تماشای دیگر را در طبقه 148 و در ارتفاع 555 متری از سطح زمین به مجموعه اضافه کرد که این سکو ترکیبی از فضای سرپوشیده و باز است. در طبقه 148 این برج میتوان غروب خورشید را مشاهده کرد. سه سکوی دید باز نیز در طبقات ۱۲۴، ۱۲۵ و ۱۴۸ ساخته شده که از آنجا نمایی خیرهکننده و بی بدیل از شهر و مناظر اطرافش را مشاهده خواهید نمود. این قسمت ها شامل یک هتل و اقامتگاه های لوکس است که توسط طراح مد ایتالیایی، جورجیو آرمانی، طراحی شده است؛ علاوه بر فضای اداری، سکوهای مشاهده فضای بیرونی، رستوران ها و امکانات بهداشتی را نیز شامل می شود. وجود ۲۷ بازی و سواری هیجان انگیز در این پارک، بیشترین انعطاف را در زمینه ی سیاحت و استفاده از امکانات فراهم می کند. در سرسره رقابت، شما می توانید با دوستان یا خانواده خود مسابقه بدهید؛ زیرا در انتهای این دو سرسره، تایمر های مخصوصی وجود دارد که سرعت هر دو بازیکن را اعلام می کند. هر سال، 15 میلیون گالن آب به طور پایدار از آن جمع آوری می شود. روزانه 250 هزار گالن آب در برج خلیفه مصرف میشود. پارک آبی یاس که در سال ۲۰۱۳ بازگشایی شد همیشه به عنوان یکی از ۱۰ پارک آبی برتر دنیا شناخته میشود. بلیط کابین مخصوص دورهمیها یا social experiences ، برای دورهمی های دوستانه یا خانوادگی مناسب است و افراد بالای 21 سال می توانند آن را تهیه کنند.

با تم لگو طراحی شده است و برای لذت و تفریح کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال مناسب است. در سال 2004، روند ساخت برج خلیفه دوبی آغاز شد. یکی از نکات درباره ساخت برج خلیفه این است که در اوج ساخت و ساز، 12000 کارگر در روز بر روی ساختمان کار می کردند. برای یک ساعت بازی کودک ۵۰ درهم و برای تمام روز ۱۰۰ درهم برآورد شده است. قیمت بلیط این کابین بیشتر از 380 درهم است. این برج 57 آسانسور دارد که با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت و ظرفیت 30 نفر، افراد داخل کابین را جابهجا میکند. در میان همه این کابین ها ۶ عدد از آن ها برای صرف نوشیدنی و تعداد دیگه ای هم با ظرفیت های ۱۲ نفره برای پذیرایی شام در نظر گرفته شدن. با این وجود ، به طور قطع می توان گفت که به نظر می رسد جواهرات ساخته شده از طلای دبی از طلاهای 585 و 750 بدتر نیست. در این مطلب قصد داریم سری به مهمترین سازهی این شهر نوین بزنیم. در این مقاله از اقامت ۲۴ قصد داریم به طور جامع و کامل به معرفی و بررسی ساحل جمیرا که یکی از بهترین و زیباترین سواحل دبی به شمار می رود بپردازیم. از میان این نقاشی ها بیش از 15 اثر هنری بعد از برپایی نمایشگاه همانجا باقی می ماند و لامر را به مکانی ایده آل برای هنردوستان تبدیل کرده است که حتما باید از آن دیدن کنند.

از همه اینها که بگذریم، باز هم بازدید از برج خلیفه دبی خالی از لطف نیست و دیدن همین صحنهها هم میتواند هیجانانگیز باشد. اگر شما هم برای سفر به دبی آماده میشوید، بهطور حتم باید بازدید از این برج را به گشت شهری دبی اضافه کنید تا از شگفتیهای زیبای معماری آن لذت ببرید. هنگام سفر به دبی می توانید اوقاتی را در این ساحل بگذارید که دارای زمین دو و رختکن است و تجهیزات دوش برای کسانی دارد که قصد شنا دارند. اگر قصد بازدید از سکوهای تماشای برج خلیفه را دارید، میتوانید از تورهای شخصی با راهنما که در تور دبی رامین گشت نیز ارائه میشود، استفاده کنید و از نوشیدنیها و شرایطی عالی لذت ببرید. اگر قصد سفر به دبی را دارید این چرخ و فلک یکی از دیدنی ترین جاذبه های این شهر است که بازدید از آن را نباید از دست بدهید.چرخ و فلک عین دبی، در جزیرهی بلو واترز بزرگترین و بلندترین چرخ و فلک جهان است، سابقا با نام «چشم دبی» شناخته میشد و در حال نام عین دبی به آن اختصاص داده شده است. برج خلیفه دبی ، با ارتفاع ۸۳۰ متر و دارا بودن ۱۶۳ طبقه، بلندترین ساختمان دنیا و نماد شهر دبی است. در طبقهی ۱۲۲ برج خلیفه دبی و در ارتفاع ۴۲۲ متری از سطح زمین، رستوران اتمسفر (At.mosphere) قرار دارد.

تاریخچه برج خلیفه دوبی را میتوان به اولین بازدید حاکم دبی از نیویورک مرتبط دانست که تحتتاثیر ساختمان امپایر استیت (Empire State Building) قرار گرفت. یکی دیگر از حقایق جالب برج خلیفه این است که شبیه به گل هیمنوکالیس، طراحی شده است. داون تاون دبی، محدودهایست به وسعت ۲ کیلومتر مربع، که تعدادی از معروفترین برجها و ساختمانهای شهر در آن واقع شده و برج خلیفه بهترین ساختمان این مجموعه است. اگر به استفاده از منابع و محصولات غذایی تازه در غذا اهمیت میدهید، دوباره به این مکان باز خواهید گشت. در آنجا نیز گالریها و مدلهای مینیاتوری را شاهد خواهید بود که تصاویری از گذشته همچون خانههای عربی معمولی به نمایش در آوردند. اگر میلگردهای برج را به هم متصل کنند، طول آنها از تهران تا نیویورک خواهد بود. رکورد بلندترین آسانسور خدماتی جهان هم در اختیار برج خلیفه است؛ این آسانسور خدمات ساختمانی و آتش نشانی، 5.500 کیلوگرم ظرفیت دارد. واقعا دیدنی بود طلوع آفتاب از بلندترین ساختمان دنیا. در حالی که ساخت برجهای بسیار بلند با طراحی یکپارچه که طبقات آن مساحت یکسانی دارند، کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود. در محله الکرامه هیچ آسمان خراش غول پیکری را نخواهید دید؛ اما مطمئناً طعم واقعی زندگی روزمره بومیهای دبی، برای شما جذاب خواهد بود. برج خلیفه دبی، 830 متر ارتفاع دارد و نمادی بسیار جذاب و دیدنی برای دبی و حتی امارات به شمار میرود. در این مرکز 1200 فروشگاه دیده می شود که به عرضه کالاهایی چون پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم الکترونیکی می پردازند. این مرکز خرید 6 بخش دارد که هر کدام بازتابی از معماری مناطقی است که ابن بطوطه به آن سفر کرده است.

با افزایش ارتفاع برج، باله ها به صورت مارپیچی به عقب برمیگردند و شکل ساختمان را در هر طبقه تغییر میدهند و بنابراین تأثیر باد بر ساختمان را کاهش میدهند. در این رستورانها که غذا را در فضای باز به شما ارائه میدهند، میتوانید علاوه بر میل غذا، از دیدن مناظر بسیار زیبایی که در زاویه نگاهتان قرار دارند، لذت ببرید. در پارک لگولند همچنین می توانید بخش های دیگری از جمله پادشاهی و ماجراجویی را بازدید کرده و تجربه هیجان فوق العاده ای را با دیدن انتقام فاراوو، ماجرای پادشاه گمشده و ماشین پرنده مرلین داشته باشید. علاوه بر این، جاذبه های دیگری مانند پادشاهی و ماجراجویی را در پارک لگولند بازدید کرده و هیجان فوق العاده ای را با تجربه انتقام فاراوو، ماجرای پادشاه گمشده و ماشین پرنده مرلین داشته باشید. برای اینکه با بلندترین برج دبی بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید. بلندترین ساختمان دنیا 304 اتاق دارد که قیمت رزرو این اتاقها در سال 1402 از شبی 3 هزار درهم شروع میشود. این پروژه در سال 2004 آغاز شد و هزینه ی ساخت آن 20 میلیارد دلار است. ساخت برج خلیفه دقیقاً چقدر طول کشید؟ دمای ثابتی در حدود ۴- درجه سانتیگراد را در طول سال حفظ میکند تا محیط برفی مناسبی را فراهم کند و از زمان افتتاحش، به یک جاذبه محبوب در میان ساکنین و گردشگران تبدیل شده است. مرکز خرید مرکاتو در سال ۲۰۰۲ با مساحت ۲۲۹۰۰ متر مربع در منطقه جمیرا ساخته شد و طراح این بنا یکی از طراحان ایتالیا دانیل مورللی می باشد که طراحی آن برگرفته از دوره ی رنسانس که تلفیقی از معماری ونیزی و توسکانیایی است و جزء بهترین مرکز خریدهای دبی محسوب می شود.

پارک موضوعی، مرکز تفریحات و سرگرمی، فروشگاه، انواع رستوران و غیره در این مجموعه جمع شدهاند و یک مرکز توریستی و تفریحی بزرگ ایجاد کردهاند. البته در این شهربازی، هر نوع بازی که فکرش را هم نمی کنید ایجاد شده است. فواره دبی هر 30 دقیقه از ساعت 18 چهارشنبه تا یکشنبه در مقابل برج خلیفه می رقصد. طرح Y شکل، نقش اصلی را در کاهش نیروهای باد بر روی برج ایفا می کند. بدین ترتیب برای ایمنسازی ساختمان، بیش از ۴۰ تونل باد در آن قرار گرفت. تونلهای باد یکی از نکات جالب طراحی در برج خلیفه دبی هستند. برج خلیفه دبی ، که معروفترین ساختمان شهر و بلندترین برج ساخته شده در دنیاست. صفحه نمایشی به عظمت بلندترین برج دنیا! برج خلیفه در مجموع به شکل یک مخروط پلکانی دیده میشود. در نمای بیرونی ساختمان لامپهای بسیار زیادی قرار دادهاند که موجب میشود درخشش چشمگیر برج در هنگام شب، شما را در جایتان میخکوب کند. پارک موسوم به مجموعه ای بزرگتر از لگولند قرار گرفته است. عکاس: Gulam Limbadaپارک آبی «اسپلش پد» (Splash Pad) گزینهای عالی برای بازی و تفریح کودکان یک تا ۱۲ سال است؛ بهخصوص که محلی نسبتا ارزان به حساب میآید. دهکده میراث هتا در سال 2001 بازسازی و برای بازدید گردشگران افتتاح شد. دبی توانسته است از اکثر تفریحاتی که در دنیا هست، بهترین نوع آن را ایجاد کند تا گردشگران در سفر به این شهر بهترینها را تجربه کنند و دبی بتواند به معنای واقعی یک شهر جهانی و بهشت گردشگران باشد.

همانطور که میدانید برج خلیفه ارتفاع بسیار زیادی دارد و اگر حوادث مختلف مانند آتش سوزی رخ دهد یا شرایط امنیتی ایجاد شود، از این آسانسور استفاده خواهد شد. ارتفاع برج خلیفه 828 متر (2716.5 فوت)، اعجاب آور است که بر فراز دبی اوج می گیرد. در سالن های موزه ملی دبی صحنه هایی از مسجد، بازار، ماهیگیران مشغول صید یا تاجران مروارید و نخلستان ها را می بینید که همراه با صداگذاری ها جلوه خاصی به خود گرفته اند. دبی مال که به عنوان خانه خرید دبی نیز شناخته میشود، یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان با مساحتی بالغ بر 500000 متر مربع است! فضایی بالغ بر ۲۸۰۰۰ متر مربع نیز به بخش اداری و دفاتر شرکتها اختصاص یافته است. در مجاورت برج، پارکی زیبا با محوطهای سرسبز و آرام قرار دارد که بازدیدکنندگان و ساکنان میتوانند به استراحت و قدم زدن در آن بپردازند. درون دریاچهیِ مصنوعیِ کنار برج، آبنمای بزرگ دبی قرار دارد. هتل سیتی اونیو دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب در منطقه دیره می باشد که دارای امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، مرکز تجاری و مرکز تناسب اندام است. جاذبه های این پارک شامل شهر لگو، فرودگاه شهر لگو، سرزمین کوچک، مرکز فرماندهی پلیس، مدرسه رانندگی و مدرسه قایق رانی است. جاذبه هایی مانند شهر لگو، فرودگاه شهر لگو و … در پارک آبی لگولند میتوانید از 20 سرسره استفاده کرده یا با لگو قایق خود را بسازید و رودخانه تنبل را بگردید.

قایق های شیشهای مخصوص که می تواند یک تجربه خاص و هیجانانگیز در قایق سواری باشد. این ساختمان دارای طولانی ترین آسانسور تک، در حال اجرا است، که 140 طبقه می باشد. سازندگان این بنا با عملی کردن ایدههای ناب و اجرا نشده، مرز بین واقعیت و خیال را جابجا کرده و مهر تأییدی به ضرب المثل «خواستن توانستن است» زدهاند. این برج، با همکاری برترین طراحان و مهندسان دنیا ساخته شده است و ویژگیهای جالب و منحصر به فردی دارد که احتمالاً در هیچکجای دیگر آن را نخواهید دید. یکی از حقایق کمتر شناخته شده و جالب در مورد برج خلیفه این است که نوک کره برج خلیفه تا فاصله 95 کیلومتری دیده می شود. بلیط تخفیفی پارک های دبی این فرصت را به شما می دهد تا با قیمت مناسب، از تمامی جذابیت های این پارک ها لذت ببرید و لحظات هیجان انگیزی را با خانواده خود سپری کنید. نمای بیرونی این برج را در شب با نورپردازی های ویژه آن به هیچ وجه از دست ندهید. اگر خواستگار چنین ماجراجویی هستید، غواصی در این آکواریوم را به هیچ عنوان از دست ندهید. تانکرهای لمس شونده آکواریوم نیز به شما اجازه می دهند که برخی از حیوانات دریایی را از نزدیک لمس کنید و با آنها بهتر آشنا شوید. این مرکز خرید علاوه بر دارا بودن مراکز زنجیرهای اوتلت دارای آکواریوم و شهربازی نیز است و میتوانید آن را یک مرکز تفریحی بزرگ و مجهز بدانید.

همانطور که اشاره شد این مرکز شامل 6 محوطه اصلی می باشد که هر کدام نمایانگر نقاشی ها و اشکال تاریخی که شامل ویژگی های 6 کشور باستانی است و ابن بطوطه به آنها سفر کرده می باشد. این برج شامل دوبرج اصلی است که به طور مداوم در حال چرخش ۳۶۰ درجه میباشند، هر سفینه برای تعداد محدودی مسافر طراحی شده است و پارکینگ ورودی آن برای تحمل وزن بسیاری از مسافران استوانه شکل طراحی شده است. آیا شما هم به فکر خرید بلیط دبی و تجربه یک سفر لذتبخش به این شهر هستید؟ برای تجربه این باران در بخش «سینما سیرکل» حتی خیس هم نمی شوید. خدمات باربیکیو کنار ساحل نیز این امکان را به گردشگران میدهد تا طهم ماهی کباب تازه در کنار ساحل را تجربه کنند. طبقات ۴۳، ۷۶ و ۱۲۳ به فضاهای عمومی به نام لابی آسمان (sky lobby) اختصاص دارد که شامل امکاناتی همچون سالنهای اسپا، مکانهایی باز برای آفتاب گرفتن، چندین استخر و باشگاه است. 4. حاکم دبی زمانی در توییتر گفت که ایده ساخت برج خلیفه از بازدید از ساختمان امپایر استیت در نیویورک سیتی چندین دهه پیش در دهه 1960 الهام گرفته شده است. ساخت برج خلیفه دبی در سال ۲۰۰۴ میلادی آغاز گردید و پس از چند سال کار مداوم، همکاری روزانهی ۱۲ هزار کارگر و صرف هزینهی یک و نیم میلیارد دلاری، در سال ۲۰۰۹ میلادی به پایان رسید. ساخت بلندترین و معروفترین برج امارات، برج خلیفه دبی که درحالحاضر بلندترین ساختمان در جهان محسوب میشود، حدود 6 سال طول کشیده است. یکی از شگفتانگیزترین حقایق برج خلیفه، وزن مواد به کار رفته در ساخت است. برج خلیفه، یکی از بلندترین ساختمانهای جهان است و شامل ۱۶۰ طبقه با ۵۶۰۰۰ متر مربع فضای اداری، مسکونی و تجاری میباشد. برج ایفل، از لحاظ ارتفاع، یک سوم ارتفاع برج دبی است و درحالحاضر، ساختمانی بلندتر از این برج در جهان ساخته نشده، در نتیجه، بلندترین سازه دست بشر است.

هسته و بالها برای پشتیبانی از ارتفاع برج بدین شکل طراحی شدهاند. این سازه دارای یک هستهی مرکزی است که سه گلبرگ(بال) به صورت مارپیچی در اطراف آن چیده شدهاند. فرودگاه آل مکتوم همچنین مجهز به مسیرهای اختصاصی برای رفت و آمد تاکسی ها نقلیه است، همچنین این فرودگاه به شرکت های هواپیمایی خارجی اختصاص دارد و کلیه پروازهای داخلی کشور امارات در فرودگاه دبی صورت می گیرد. دهکده جهانی دبی دارای 32 غرقه رسمی است، که در غالب آن 75 کشور را به نمایش عمومی و دید مردم گذاشته است. از دیگر سواحل بسیار دیدنی دبی هستند که هر یک جذابیتهای خاص خود را دارند و شما میتوانید با توجه به موقعیت مکانی خود به نزدیکترین آنها بروید و تفریح کنید. اندازه هر قرارداد ۱۲/ ۵کیلوگرم (۴۰۰ اونس) و حداکثر سفارش تا ۲۰۰لات است. اندازه هر قرارداد یک کیلوگرم (۳۲ اونس تراوا) و حداکثر سفارش تا ۲۰۰لات است. بازارهایی که در هر ساعت از روز، شلوغ و پررفت و آمد هستند. استفاده از عناصری همچون شیشه، استیل ضد زنگ، سنگهای تیرهی صیقلی و سنگهای تراورتن نقرهای در کف، در کنارِ فرشهای دستباف و کفِ سنگی باعث شده که رنگ و بویی از فرهنگ بومی و محلی منطقه در فضای مدرن و مجلل برج جریان داشته باشد.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 4827


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [یکشنبه 09 مهر 1402 ] [ 22:00]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
اینورتر چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 07 تیر 1403
تاثیر معدل بر قبولی در دانشگاه‌های برتر تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403
آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام «باران ببار از آسمان رگبار دل را سپارش دست آن دلدار» تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 84
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 10
باردید دیروز باردید دیروز : 53
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 14
بازدید هفته بازدید هفته : 280
بازدید ماه بازدید ماه : 5,156
بازدید سال بازدید سال : 35,099
بازدید کلی بازدید کلی : 70,513

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.138.125.36
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir