')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

در قرن 19 و 20 تبدیل انرژی از جریان مستقیم به جریان متناوب با کمک دستگاه های MG (موتور ژنراتور) و مبدل های چرخشی انجام شد. در اوایل قرن بیستم، سیلندرهای گاز و لوله های خلاء به عنوان کلید در مدارهای ای

banner
جستجوگر پیشرفته




در قرن 19 و 20 تبدیل انرژی از جریان مستقیم به جریان متناوب با کمک دستگاه های MG (موتور ژنراتور) و مبدل های چرخشی انجام شد. در اوایل قرن بیستم، سیلندرهای گاز و لوله های خلاء به عنوان کلید در مدارهای اینورتر مورد استفاده قرار می گرفتند. در این مقاله به چندین سوال در مورد اینورتر پاسخ خواهیم داد، مانند اینورتر چیست؟ کاربرد اینورتر چیست؟ مزایای اینورتر چیست؟ و همچنین اینورترهای مختلف را ذکر کنید. پس تا پایان مقاله برای خرید قطعات صنعتی با ما همراه باشید.

آیا اینورتر نی نینی است؟

اینورتر را می توان به عنوان یک دستگاه الکتریکی مستطیل شکل برای تبدیل ولتاژ جریان مستقیم (DC) به ولتاژ جریان متناوب (AC) در کاربردها و تجهیزات رایج تعریف کرد. جریان مستقیم (DC) الکتریسیته کاربردهای مختلفی دارد. جریان مستقیم، از جمله سیستم های انرژی خورشیدی، در بسیاری از دستگاه های الکترونیکی کوچک مانند سیستم های انرژی خورشیدی استفاده می شود. باتری های الکتریکی تجهیزات منبع تغذیه و سلول های سوختی به دلیل تولید برق مستقیم

به عنوان مثال در مورد پاسخ به این سوال که کاربرد اینورتر چیست؟، می توان گفت که اگر قصد استفاده از منبع انرژی در لوازم خانگی را داریم، باید از جریان متناوب 230 ولت AC استفاده کنیم. در برخی موارد که برق متناوب در دسترس نیست، امکان تامین منبع تغذیه در لوازم خانگی با اینورتر 12 ولت وجود دارد. اینورتر برای سیستم های PV برای تامین منبع تغذیه برای دستگاه های الکتریکی در شرایط مختلف استفاده می شود.

نقش اصلی اینورتر چیست؟

در مورد این سوال که وظیفه اصلی اینورتر چیست؟ می توان گفت که وظیفه اصلی یک اینورتر تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب است. برق AC را می توان در خانه ها و مشاغل با استفاده از امکانات عمومی یا شبکه استفاده کرد. علاوه بر این، سیستم های باتری AC فقط می توانند برق DC را پشتیبانی کنند. علاوه بر این، برق AC را می توان در بسیاری از لوازم خانگی و سایر دستگاه های الکترونیکی استفاده کرد.

اینورتر چگونه کار می کند

سوالات بیشتر مانند اینورتر چگونه کار می کند؟ یا وظیفه اصلی اینورتر چیست؟ ظاهر همانطور که در بخش قبل ذکر شد، وظیفه اصلی یک اینورتر تبدیل توان DC به جریان الکتریکی است. این دستگاه ها هیچ گونه برق تولید نمی کنند و از منبع تغذیه DC تغذیه می کنند. هنگامی که ولتاژ DC کم است، نمی توان از برق DC پایین در لوازم خانگی استفاده کرد. بنابراین، اگر از پنل های خورشیدی استفاده می کنید، می توان از یک اینورتر برای تبدیل جریان استفاده کرد.

انواع اینورتر

اینورترها به دو گروه اینورتر تک فاز و سه فاز تقسیم می شوند. انواع اینورترها و کاربرد هر کدام را در یک مورد خاص بررسی کردیم. اما به طور خلاصه:

1. مبدل تک فاز

اینورترهای تک فاز به دو دسته نیم پل و اینورتر تمام پل تقسیم می شوند. خرید از سایت 1688

ممکن است در مورد اینورتر نیم پل بپرسید که عملکرد این اینورتر چیست؟ در واقع، یک اینورتر نیم پل، بلوک اصلی ساختمان یک اینورتر تمام پل است. این اینورتر را می توان با دو کلید ساخت که هر یک از خازن های آن دارای ولتاژ o/p معادل Vdc2 می باشد. همچنین سوئیچ ها همدیگر را متعادل می کنند و اگر یکی از سوئیچ ها روشن باشد، کلید دیگر به طور خودکار خاموش می شود.

همچنین سوالات زیادی در مورد اینورتر پل کامل وجود دارد، از جمله اینکه این اینورتر چگونه کار می کند؟ رشد کرده است یک اینورتر تمام پل، جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. این را می توان با بستن یا باز کردن سوئیچ ها به ترتیب صحیح به دست آورد. این نوع مبدل در حالت خاموش که به کلیدهای بسته بستگی دارد چندان شبیه نیست.

2. نوبت سه

یک اینورتر سه فاز برای تبدیل ورودی DC به خروجی AC سه فاز استفاده می شود. اینورترهای سه فاز روی منبع DC قرار می گیرند و ولتاژ قطب در اینورتر سه فاز با ولتاژ قطب در اینورتر نیم پل تک فاز یکسان است. این اینورترها دارای دو حالت هدایت مانند حالت هدایت 120 درجه و حالت هدایت 180 درجه می باشند.

نمودار مدار اینورتر چیست؟

مدل های الکتریکی زیادی برای تجهیزات الکتریکی، ترانسفورماتورها و تابلو برق وجود دارد. در پاسخ به این سوال که نمودار مدار اینورتر چیست؟ می توان گفت که تبدیل جریان DC به AC را می توان با انرژی ذخیره شده در منبع DC مانند باتری انجام داد. فرآیند کامل را می توان با کمک دستگاه های سوئیچینگ انجام داد که به طور مداوم خاموش و روشن می شوند و سپس با ترانسفورماتور سرعت آنها افزایش می یابد.

کاربرد اینورتر چیست؟

یکی از مهمترین سوالات در مورد اینورترها این است: کاربرد اینورتر چیست؟ اینورترها به طور گسترده در خودروسازی، لوازم خانگی، مراکز اداری و همچنین سیستم های شبکه بزرگ استفاده می شوند. اینورترها به عنوان دستگاه های مستقل، در سیستم های انرژی خورشیدی، به عنوان بلوک اصلی منبع تغذیه SMPS یا در پمپ ها، میکسرها، ترانسفورماتورها، پمپ های انتقال آب و تجهیزات کنترل شبکه استفاده می شوند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 3


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [پنجشنبه 07 تیر 1403 ] [ 11:00]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
اینورتر چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 07 تیر 1403
تاثیر معدل بر قبولی در دانشگاه‌های برتر تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403
آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام «باران ببار از آسمان رگبار دل را سپارش دست آن دلدار» تاریخ : شنبه 19 خرداد 1403
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 84
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 27
باردید دیروز باردید دیروز : 25
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 27
بازدید ماه بازدید ماه : 27
بازدید سال بازدید سال : 35,183
بازدید کلی بازدید کلی : 70,597

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.15.150.100
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir