')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

قبرس شمالی کشوری در حال توسعه با فرصت های زیادی برای انواع سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در قبرس شمالی بهترین فرصت برای افرادی است که می خواهند در مکانی امن و آرام با بازدهی بالا کسب درآمد کنند. با ا

banner
جستجوگر پیشرفته




قبرس شمالی کشوری در حال توسعه با فرصت های زیادی برای انواع سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در قبرس شمالی بهترین فرصت برای افرادی است که می خواهند در مکانی امن و آرام با بازدهی بالا کسب درآمد کنند. با افزایش تعداد مهاجرانی که از کشورهای روسی زبان، اروپا و جاهای دیگر به این جزیره زیبا می آیند، نیاز به ایجاد مشاغل جدید به شدت احساس می شود.

کشورهایی که رشد و توسعه را برای سرمایه گذاری رها کرده اند معمولاً سودآوری بالایی ندارند. در جدول زیر تفاوت های ثبت شرکت در کانادا و ثبت شرکت در قبرس شمالی را با هم مقایسه می کنیم:

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در قبرس شمالی برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس یورومای


فرآیند ثبت شرکت در Euromay Holding Lawyers ساده و سریع است. حضور بی محابا آقای امراه و نظارت شخصی بر مراحل اداری پرونده باعث می شود مراجعین علاوه بر سرعت انجام کار به کار اطمینان کامل داشته باشند.

لطفا توجه داشته باشید که خارجی ها در قبرس شمالی مجوز کار و ثبت شرکت در این چهار بخش کاری ندارند:

1: حمل و نقل

2: تجارت خارجی

3: ساخت و ساز

4: مسافرت و جهانگردی

مجوزهای تجاری در این مشاغل فقط به نام قبرسی ها صادر می شود. اما پس از ثبت مجوز به نام یک تبعه قبرسی، خارجی ها می توانند تبعه قبرسی را از سود و زیان شرکت حذف کنند و تنها 51 درصد از سهام شرکت به نام شهروند قبرسی است. 49 درصد به نام یک خارجی.

هزینه ثبت شرکت در قبرس شمالی حدود 5-6 هزار پوند انگلیس است که شامل کلیه هزینه های محلی می شود. (تاریخ ثبت این مقاله آوریل 2023 است)

دوستان عزیز، به یاد داشته باشید که هرکسی که در قبرس شمالی تجارت کرده و شرکتی را به ثبت رسانده باشد، از حمایت های دولتی زیادی بهره مند خواهد شد. از جمله وام هایی با نرخ بهره بسیار پایین و تخفیف های مکرر.

افرادی که در قبرس شمالی فعالیت می کنند در ابتدا ویزای دو ساله دریافت می کنند و پس از 6 سال و رعایت شرایط اداره مهاجرت می توانند برای اقامت دائم قبرس شمالی اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در قبرس شمالی

1: دو شخص حقیقی یکی تاجر و دیگری منشی وزیر امور خارجه باید به طور صحیح و با جزئیات به وزارت کار مراجعه کند، زیرا مکاتبات اداری فقط با منشی انجام می شود. دولت.

2: سپرده 25000 یورویی که به مدت سه تا پنج هفته در یکی از بانک های قبرس شمالی به نام صاحب کسب و کار واریز می شود. ضمناً مبلغی در حدود یکصد هزار لیره به نام صاحب کسب و کار در بانک مسدود می شود. مبلغ بیست و پنج هزار یورو پس از دریافت نامه مالی قابل برداشت بوده و مسدود نخواهد شد.

3: حضور وکیل مسئول نظارت بر کار (کلیه وکلای شرکت یورومایی واجد شرایط هستند).

4: حسابدار رسمی در دفتر حسابداری کشورهای عضو هر ماه وضعیت مالی شما را به وزارت کار گزارش می دهد. تا زمانی که کسب و کار شما باز است، یک حسابدار هزینه ماهانه کمی برای این موارد (حدود 150 تا 300 دلار در ماه) دریافت می کند.

شرایط اقتصادی قبرس شمالی برای سرمایه گذاری

رکن اصلی اقتصاد جزیره قبرس یورومای معمولاً مبتنی بر صنعت گردشگری است. جزیره قبرس به دلیل قرار گرفتن در وسط دریای مدیترانه و آب و هوای عالی، اغلب به عنوان یکی از اولین مقاصد گردشگری جهان در تاریخ شناخته می شود. قبرس طبیعت خوب و مردمی مهمان نواز دارد. علاوه بر این هزینه تفریح ​​در این کشور در مقایسه با کشورهای مشابه بسیار پایین است. سالانه گردشگران زیادی به این کشور می آیند. فرودگاه جدید ارژن با ظرفیت جابه‌جایی میلیون‌ها مسافر یکی از مواردی است که مطمئنا بر تعداد گردشگران این کشور زیبا افزوده خواهد شد.

اگرچه قبرس شمالی در قاره اروپا قرار دارد، اما به دلایل سیاسی عضو اتحادیه اروپا نیست. لازم به ذکر است که سفارتخانه های بسیاری از کشورها دارای دفاتر کنسولی در پایتخت قبرس شمالی هستند. مانند آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، استرالیا، آذربایجان، ترکیه و برخی کشورهای دیگر. قبرس شمالی نیز در این کشورها دفتر کنسولی دارد.

قبرس شمالی علاوه بر صنعت گردشگری، در زمینه های مختلفی مانند طراحی و تولید خودروهای برقی و استفاده از چاپگرهای سه بعدی پیشرو است.

گانسل، قطار ملی قبرس شمالی

کشور شمالی قبرس چند سالی است که در حال طراحی و ساخت خودروی برقی ملی است. ماشین همراه تسلا در یک نمایشگاه بزرگ ظاهر می شود و حامی آن شرکت ساخت و ساز Cypress Construction است.این ماشین زیبا گونسال نام دارد که ماشین ملی قبرس شمالی نیز هست. گونسال توسط آقای سوات گونسال، دومین فرد ثروتمند در قبرس تاسیس شد. جزیره قبرس با بیش از 2 میلیارد سرمایه که یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان از نظر مجله آمریکایی فوربس به حساب می آید، سوات گانسل همچنین مدیر و مالک دانشگاه خاور نزدیک است.دفتر مرکزی فروش گانسل لفکوشا است و دارای تسهیلات ویژه برای متقاضیانی که خودرو را پیش خرید می کنند لازم به ذکر است که اسرائیل و قبرس جنوبی تعداد زیادی دستگاه را برای تولید انبوه پیش خرید کرده اند.

فناوری ساخت خانه سه بعدی در قبرس شمالی

این فناوری در زمان زلزله ترکیه بسیار کارآمد بود. قبرس شمالی با استفاده از این فناوری تعداد قابل توجهی کانتینر برای زلزله زدگان تولید و به ترکیه ارسال کرد. در حال حاضر از این فناوری در تولید انبوه استفاده نمی شود، اما قبرس شمالی یکی از اولین صاحبان این فناوری بود.

مالیات در قبرس شمالی

نرخ مالیات در قبرس شمالی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است، متوسط ​​نرخ مالیات برای اکثر مشاغل بین 8 تا 16 درصد از سود سالانه است. در جدول زیر متوسط ​​نرخ مالیات را در کشورهای قبرس شمالی مقایسه کرده ایم.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 34


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [پنجشنبه 09 آذر 1402 ] [ 20:03]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ وای از دل من میدونی قلبم بی تو میمیره تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 81
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 52
باردید دیروز باردید دیروز : 63
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 323
بازدید ماه بازدید ماه : 2,893
بازدید سال بازدید سال : 23,967
بازدید کلی بازدید کلی : 59,381

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.223.209.98
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir