')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

یکی از قطعات مهم در چاپگرها کارتریج است. کارتریج اساسا منبع جوهر چاپگر است، حاوی جوهر یا تونر مورد نیاز برای چاپ است که بسته به ماهیت فرآیند پس از مدتی تمام می شود.در این مورد، برخی از افراد تصمیم به

banner
جستجوگر پیشرفته




یکی از قطعات مهم در چاپگرها کارتریج است. کارتریج اساسا منبع جوهر چاپگر است، حاوی جوهر یا تونر مورد نیاز برای چاپ است که بسته به ماهیت فرآیند پس از مدتی تمام می شود.

در این مورد، برخی از افراد تصمیم به پر کردن کارتریج می گیرند، برخی دیگر ترجیح می دهند آن را بخرند. در این مقاله علاوه بر آشنایی با مزایای شارژ کارتریج و بررسی کارتریج شارژ اچ پی، کارتریج شارژ کانن و کارتریج شارژ مجدد سامسونگ، می خواهم معایب آن را برای کسانی که بیشتر به فکر سلامت پرینترهای خود هستند نیز توضیح دهم. قیمت کارتریج.

زمان و شرایط مناسب برای بارگیری کارتریج hp
مدت زمان شارژ شدن گاز به مدت زمان استفاده از دستگاه بستگی دارد. منبع یا مکث در عملکرد چاپگر یا هشداری از دستگاه نشان می دهد که بهترین زمان تعویض کارتریج چه زمانی است. بنابراین، زمانی که احساس کردید تونر تمام شده است، بلافاصله به متخصص در این زمینه اطلاع دهید تا کارتریج را تعمیر کند. اولین شرط پرداخت غرامت جعبه، سالم بودن آن است، زیرا در صورت خرابی یا فرسودگی قطعات، تا زمانی که تعمیر یا تعویض نشوند، امکان پرداخت آن وجود ندارد. در واقع، یک کارتریج بازسازی شده کیفیت کارتریج اصلی را نخواهد داشت و هر بار که مجدداً تولید می شود، کیفیت چاپ تقریباً 10٪ کاهش می یابد.

نکات مهم در مورد شارژ مجدد کارتریج

برای پرینترهای جوهر افشان، برای عملکرد بهتر می توانید به جای کارتریج از کارتریج های قابل شارژ استفاده کنید. توجه داشته باشید که عدم استفاده از جوهر مناسب می تواند به هد دستگاه آسیب برساند.

زمان شارژ جعبه چاپگر بسته به جعبه چاپگر اصلی یا طراحی آن متفاوت است. بر خلاف پرینترهای جوهرافشان، پرینترهای لیزری محدودیت زیادی در تعداد دفعات پر شدن چاپگر ندارند و در صورت استفاده از جوهر با کیفیت بالا، کیفیت چاپ را می توان تا 90 درصد حفظ کرد.

گاهی اوقات، برای به دست آوردن نتایج با کیفیت چاپ بهتر، برخی از قطعات باید هنگام ارسال کارتریج تعویض شوند. در این صورت از حرفه ای بودن تکنسین مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

مزایای شارژ مجدد کارتریج

امروزه پر کردن کارتریج بیشتر از خرید کارتریج رواج یافته است، زیرا مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

صرفه جو باشید:

شارژ مجدد کارتریج ارزان تر از خرید کارتریج است، یعنی ارزان تر است. این به این معنی است که شما می توانید تا 80 درصد از هزینه را در مقایسه با خرید کارت در یک دوره زمانی صرفه جویی کنید.

دوستدار طبیعت:

پس از مصرف و برداشتن کارتریج، تونرهای باقیمانده در محل دفن زباله در هوا معلق می شوند و به محیط زیست آسیب می رسانند که با شارژ کارتریج از بین می رود. به همین دلیل می توان کارتریج های شارژ را دوستدار محیط زیست دانست. از سوی دیگر، اگر هر فردی بخواهد به جای پر کردن یک کارتریج جدید، آن را خریداری کند، با حجم عظیمی از مواد زاید در محل دفن زباله مواجه خواهیم شد.

برای صرفه جویی در زمان:

با توجه به اینکه فرآیند پرکردن کارتریج بسیار سریع است، اما خرید کارتریج و یافتن نمونه با کیفیت در بازار اتلاف وقت است، باعث صرفه جویی در وقت می شود.

معایب پر کردن کارتریج

بسیاری از افراد بر این باورند که کارتریج جوهر اصلی  آوافرهنگ که کیفیت بالایی دارد پس از شارژ شدن دیگر چنین کیفیتی نخواهد داشت. این به دلیل تفاوت جوهر یا الگوی اصلی با مواد موجود در بازار است. زیرا جوهر اصلی که سازنده برای کارتریج جوهر استفاده می کند به صورت جداگانه در بازار به فروش نمی رسد. در واقع جوهر یا جوهر مورد استفاده برای پرکردن کارتریج توسط تامین کننده ثانویه تولید می شود و مطمئنا سطح پایین تری نسبت به برند اصلی دارد. معایب شارژ کارتریج عبارتند از:

کاهش تعداد برگه های چاپ شده

چاپ صفحات با کیفیت پایین تر از قبل

خرابی هد دستگاه در کارتریج جوهر افشان

سایش سریع قطعات چاپگر به دلیل ریختن تونر

نشت جوهر به دلیل ترک در مهر و موم کارتریج

اگر کارتریج پس از بارگیری مجدد خالی شد، دستگاه را متوقف کنید و خطاهای متوالی را مطلع کنید

به دلیل افتادن تونر و مواد سمی معلق در هوا مانند سلنیوم، سولفید کادمیوم، مونوکسید کربن، اکسید نیتروژن و غیره باعث مشکلات تنفسی در انسان می شود.

گاهی اوقات به دلیل اقتصادی بودن ممکن است فکر کنید بهتر است میز خود را تعمیر کنید. اگر چه این نتایج خوبی می دهد. متأسفانه در درازمدت به چاپگر شما آسیب می رساند و هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. اما آنچه در نصب پرینتر اچ پی، استفاده از چاپگر کانن و سفارش چاپگر سامسونگ اهمیت دارد زمان است. اگر تصمیم دارید هزینه جوهر خود را بپردازید، بهتر است جوهر را قبل از تمام شدن جوهر دوباره پر کنید یا از خدمات پر کردن آنلاین استفاده کنید. از آنجایی که پول را به موقع پرداخت نمی کنید، عواقب جدی تری برای دستگاه خواهد داشت.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 197


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [پنجشنبه 16 آذر 1402 ] [ 12:55]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
نکات مهم قبل از خرید ملحفه تاریخ : یکشنبه 05 فروردین 1403
از کنترل های Hunter برای برنامه ریزی مناسب آبیاری استفاده کنید. تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402
همه چیز درباره بیماری پروستات و علائم آن تاریخ : چهارشنبه 09 اسفند 1402
ورژن آکوستیک آهنگ جدید نوان به نام «عجب بارونیه» تاریخ : جمعه 27 بهمن 1402
کپسول اسپرم سمناکس تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1402
ساخت فروشگاه سخت افزار (صفر تا 100) تاریخ : پنجشنبه 05 بهمن 1402
آموزش هارکراتین در ایران صورت تاریخ : یکشنبه 17 دی 1402
موزیک ویدیو جدید بابک جهانبخش به نام «عاشقتم که» تاریخ : شنبه 16 دی 1402
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 73
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 121
باردید دیروز باردید دیروز : 243
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
بازدید هفته بازدید هفته : 640
بازدید ماه بازدید ماه : 364
بازدید سال بازدید سال : 21,438
بازدید کلی بازدید کلی : 56,852

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.118.193.232
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir