')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

از یخ زدن درختان و گیاهان به خصوص در ابتدای فصل بهار ممانعت می کند. به طور مثال در یک باغچه انواع گل ها، درختان مختلف و چمن داشته باشید. یکی از ارکان اصلی کشاورزی آبیاری می­باشد ما انسانها به دلیل

banner
جستجوگر پیشرفته



از یخ زدن درختان و گیاهان به خصوص در ابتدای فصل بهار ممانعت می کند. به طور مثال در یک باغچه انواع گل ها، درختان مختلف و چمن داشته باشید. یکی از ارکان اصلی کشاورزی آبیاری می­باشد ما انسانها به دلیل مشغله و مشکلات در زمان مشخص فرصت آبیاری کردن گل و گیاه را نداریم و بی نظمی در زمان و مقدار آبیاری ، به گیاه شوک وارد می­کند برای اینکه آبیاری منظم داشته باشیم استفاده از تایمر در سیستم آبیاری ضروری می­باشد. تایمر آبیاری رین مدل Amico R را آینده تایمرها می دانند. با متصل کردن شیرهای برقی به این کنترلرها امکان برنامه ریزی آبیاری برای مناطق یا زون های آبیاری (Irrigation Zones) بیشتری را دارید. برای بکار بردن این نوع واتر جت جهت کارواش باید لوازم جانبی مربوط به آن را خریداری کنید. لوله را درست به مانند نصب دیگر لوله های پی وی سی به شیر متصل کنید. آبیاری زیاد به همان میزان کم آبی به گیاهان شما صدمه می زند.

آبپاش های پلاستیکی جهت آبیاری تحت فشار بارانی. آبپاش های مخصوص آبیاری بارانی با گردش 360 درجه با مارک آمبو ساخت شرکت Sime ایتالیا. 3- اگر تایمر آبیاری شما قابلیت اتصال به سنسور باران را دارد از این مزیت آن استفاده کنید و یک سنسور بخرید. آبپاش نیم دور که به کمک گیره هایی کوچک در پایین آن میزان درجه دور زدن آن در آبیاری های بارانی تحت فشار تنظیم میشود. آبپاش های ضربه ای برای آبیاری بارانی از جنس چدن. پمپ پدرولا از لحاظ کیفیت با توجه به استفاده از جنس استیل در پروانه های خود توانسته جایگاه ویژه ای از لحاظ کیفیت دارا باشد ، البته همین مورد باعث قیمت بالای آن و واردات و خرید کمتر آن در بازار ایران دانست . این دستگاه با استفاده از فناوری باتری لیتیوم خود و شارژ توسط درگاه میکرو USB، به مدت یک سال انرژی خود را برای آبرسانی تأمین می کند. این ابزار مستقیماً به شیر آب متصل نمی شود و با اتصال به شیر برقی به عنوان یک کنترلر سیستم آبیاری شما عمل می کند. کنترلرها امکان گرفتن برنامه آبیاری برای هرکدام از ایستگاه ها را به صورت جداگانه دارند. این دستگاه برای مجتمع های آپارتمانی و فضاهایی که وسعت بیشتری نسبت به یک باغچه معمولی دارند مناسب است.

اهمیت این سیستم در مراکز صنعتی را می توان با توجه به اندازه ای مختلف تولید شده ی آن بررسی نمود. پمپ های کارواش خانگی جهت استفاده مداوم ، توصیه نمی گردند و اگر قرار به استفاده از کارواش در طول هفته به دفعات و یا با فشاری بالاتر نیاز باشد باید از پمپ کارواش صنعتی استفاده کرد. بطوری که شعاع پاشش یک نازل آن در حد 30.8 متر است که هیچ ابپاش دیگری در این شعاع از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه و قادر به پاشش این فاصله نیست. تفاوت عمده این مدل ها با انواع دیجیتال عملکرد یک باره آنها برای آبیاری است. استفاده از آبپاش مخفی شونده هانتر موجب صرفه­جویی در مصرف آب و ­ انجام بهینه­تر فرآیند آبیاری می شود. برای مواردی که امکان اتصال آن به صورت مستقیم به شیر آب یا منبع آب وجود دارد می توانید از تپ تایمر ها (tap timers) استفاده کنید.

لینک خرید آبپاش هانتر: https://iran-pump.com/hunter/

به واقع هدف اصلی از تولید این دستگاه برآورده ساختن تمامی نیازهای نظافتی در صنایع مختلف به منظور حذف بهینه، با کیفیت و مقرون به صرفه آلودگی ها با پاشش بسیار زیاد آب است. لازم به توضیح است از ویژگی خیلی مهم که در بعضی از تایمر دیجیتال آبیاری وجود دارد قطع آبیاری در زمان بارندگی است که این عملکرد باعث می­شود هم در آب صرفه جویی شود و هم مقدار آب اضافه­تر از نیاز گیاه داده نشود. زیرا در ابتدا به صورت اتوماتیک تنظیم می شوند ولی برای هر بار آبرسانی باید مجدداً تنظیم شوند. بعد از انجام آبرسانی و اتمام آن تایمر شما نیاز به تنظیم مجدد برای اجرای آبیاری دارد. این سیستم در مکان های مختلفی کاربرد دارد و به تامین رطوبت در محیط کمک می کند. رطوبت ساز ها هر کدام بر اساس انواع مختلف و عملکرد آن ها تقسیم می شوند و همین امر سبب شده تا هر کدام ویژگی ها و مزایای مختلفی داشته باشند. نازل های مختلفی در این سیستم به کار می روند که برحسب آنچه مورد نیاز است و قطر قطرات تولید نموده تفاوت هایی با یکدیگر دارند. موارد استفاده از کنترلرهای آبیاری معمولاً برای مصارف خانگی نیست و در اجرای پروژه های آبیاری در سطح وسیع و یا در ساختمان های بزرگ و مجتمع های مسکونی، تجاری یا اداری کاربرد دارند.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 79


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [شنبه 18 اردیبهشت 1400 ] [ 14:27]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ وای از دل من میدونی قلبم بی تو میمیره تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 81
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 41
باردید دیروز باردید دیروز : 89
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 401
بازدید ماه بازدید ماه : 2,971
بازدید سال بازدید سال : 24,045
بازدید کلی بازدید کلی : 59,459

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.149.232.236
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir