')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

چگونه یک فروشگاه طلا و جواهر افتتاح کنیمبرای موفقیت در هر شغلی همیشه یک برنامه روشن ضروری است. مراحل زیر به شما کمک می کند تا ایده های خود را زنده کنید:1. چه چیزی را می خواهید بفروشید؟از آنجایی که محص

banner
جستجوگر پیشرفته




چگونه یک فروشگاه طلا و جواهر افتتاح کنیم

برای موفقیت در هر شغلی همیشه یک برنامه روشن ضروری است. مراحل زیر به شما کمک می کند تا ایده های خود را زنده کنید:

1. چه چیزی را می خواهید بفروشید؟

از آنجایی که محصولات زیبایی بسیار متنوع هستند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید در چه نوع فروشگاهی و چه اندازه ای می خواهید سرمایه گذاری کنید. آیا می خواهید یک فروشگاه لوازم آرایشی افتتاح کنید که طیف گسترده ای از لوازم آرایشی را با قیمت های خرده فروشی مناسب ارائه می دهد یا می خواهید یک فروشگاه فانتزی با محصولات پیشرفته افتتاح کنید؟ آیا می خواهید لوازم آرایشی زنانه یا مردانه بفروشید یا هر دو؟ محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اطلاعات خوبی دارید.

کار در زیبایی یکی از آن حرفه های پرطرفدار است که در آن جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. فردی که شروع به فروش لوازم آرایشی می کند باید دانش و مهارت لازم را در زمینه لوازم آرایشی و محصولات نیز داشته باشد تا راهنمای خوبی برای مشتریان یک فروشگاه لوازم آرایشی باشد.

برخی از محصولات ارائه شده در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی عبارتند از:

لیست کامل فروشگاه های لوازم آرایشی شامل موارد زیر می باشد که با بررسی و مشاوره با متخصص  سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس در این زمینه و خرید محصولات لازم می توانید فروشگاه لوازم آرایشی خود را راه اندازی کنید:

آرایش صورت مانند آرایش چشم / آرایش لب / آرایش ابرو / آرایش ناخن

محصولات مراقبت از پوست مانند کرم های روز، کرم های شب، مرطوب کننده ها، کرم های ضد آفتاب، سرم ها، ماسک های صورت و غیره.

محصولات مراقبت از مو، مانند محصولات حالت دهنده، رنگ مو، محصولات تقویت کننده مو، واکس مو و غیره.

محصولات بهداشت فردی مانند محصولات مراقبت از بدن / شستشوی بدن / دئودورانت ها و ضد تعریق ها / محصولات رفع موهای زائد بدن / محصولات بهداشتی زنان / محصولات دهان و دندان و غیره.

انواع محصولات مراقبت از کودک مانند محصولات کودک/روغن بدن کودک/پودر بچه/کرم بچه، مومیایی کننده و لوسیون بدن/دستمال مرطوب کودک/شستشوی سر و بدن کودک/ضدآفتاب کودک.

خوشبو کننده بدن، عطر و ادکلن مانند عطر و ادکلن/عطر جیبی/دئودورانت و خوشبو کننده هوا/پاشیدن بدن و...

2. یک طرح تجاری مختصر بنویسید:

قبل از شروع کار، بهتر است کمی وقت بگذارید و ایده کلی کسب و کار خود را در قالب یک طرح تجاری روی کاغذ بنویسید. اگرچه این کار به نظر شما ممکن است سخت و کسل کننده باشد، اما اگر ابتدا این تلاش را برای خود به کار گیرید، جنبه های مختلف کار برایتان روشن می شود و نتیجه بهتری حاصل می شود. برای نوشتن طرح کسب و کار کافیست به سوالات زیر پاسخ دهید. در عین حال سعی کنید از جملات ساده ای استفاده کنید که درک آن برای شما آسان باشد و از دیگران راهنمایی بخواهید.

محصولات خود را از کجا به صورت عمده و با چه قیمتی خریداری می کنید؟

هزینه های خود را بنویسید (مانند فضا، نیروی کار، تبلیغات، کالا و غیره)

استراتژی ها یا روش های تبلیغاتی خود را بنویسید

مراحلی را که برای رسیدن به اهداف خود باید بردارید را مشخص کنید

3. سرمایه خود را محاسبه کنید:

سعی کنید هزینه های خود را تا حد امکان پایین نگه دارید و در عین حال صادق باشید و موارد غیرمنتظره را در نظر بگیرید. این هزینه های غیرمنتظره در چند ماه اول راه اندازی اتفاق می افتد. هزینه های اصلی شما عبارتند از:

هزینه های خرید مواد و حمل و نقل

هزینه های تبلیغات

هزینه اجاره مبلمان و مغازه (در صورت اجاره مغازه)

حقوق فروشنده یا فروشنده شاغل در فروشگاه

هزینه های مربوط به اخذ مجوز و غیره

حداقل سرمایه برای راه اندازی کسب و کار لوازم آرایشی چقدر است؟

هزینه های اصلی که برای راه اندازی کسب و کار خود باید بپردازید، هزینه خرید کالا و هزینه اجاره یا اجاره فروشگاه است. برای شروع سرمایه گذاری در فروشگاه یا فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی به یک محوطه 12 متری نیاز دارید که برای هر متر مربع از متراژ فروشگاه بین 20 تا 25 میلیون تومان (سال 1378) باید خرید کنید. البته این مبلغ تا حد زیادی به استراتژی شما، اندازه سرمایه گذاری، اندازه فروشگاه، هزینه اجاره یا وثیقه انبار، محل و بازار فروش شما بستگی دارد.

رهن مغازه حداقل 70 میلیون تومان سرمایه اولیه می خواهد که مطمئنا در شهرهای بزرگ به خصوص تهران بسیار بیشتر است.

4. در مورد فرآیند صدور مجوز و هزینه های آن تحقیق کنید.

هر کسب و کاری فرآیند صدور مجوز خاص خود را دارد. اطلاعات دقیقی در این مورد بدست آورید. برای دریافت مجوز راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، ابتدا باید محل انتخابی خود را در نظر بگیرید و سپس از اتحادیه کارگری برای کسب مجوز اقدام کنید. آنها بازرسان را به اماکن تجاری می فرستند و با شرایط و ضوابط اولیه جواز کسب صادر می کنند و برای محل مجوز می گیرند. برای گرفتن جواز، یک مغازه باید دوربین مداربسته نصب کرده باشد و مغازه باید فروشنده خانم باشد. با وجود این شرایط، این فرآیند حدود 2 میلیون تن هزینه خواهد داشت و در نهایت طی 1 الی 3 ماه مجوز صادر می شود، می توان کالا را خریداری کرد و کار را آغاز کرد.

5. یک مکان شلوغ پر از مغازه های بهداشتی را انتخاب کنید:

در یک پاساژ، مرکز خرید یا هر مکانی که فروشگاه های لوازم آرایشی زیادی دارد، خرید کنید. معمولاً ترافیک بیشتری در این منطقه وجود دارد و تعداد مشتریان بالقوه افزایش می یابد. اگر سرمایه لازم برای اجاره یا قرض گرفتن چنین مکانی را ندارید، می توانید به یک جواهر فروشی محلی مراجعه کنید.

چگونه مشتریان محلی را جذب کنیم؟

نکته اصلی که در فروش فروشگاه های محلی اهمیت دارد این است که محصولات را با قیمت کمتری نسبت به سایرین عرضه کنند و دوم نحوه برخورد با مشتریان است. مشتریان محلی می توانند به دلیل در دسترس بودن فروشگاه های واقع در منطقه مسکونی و قیمت پایین اجناسشان - به دلیل اجاره کمتر - به مشتریان دائمی تبدیل شوند و تجارت شما را رونق بخشند.

1. تحقیق در مورد تامین کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی:

عرضه کنندگان زیادی در بازار وجود دارند که محصولات مختلفی را ارائه می دهند. قبل از انجام تجارت با هر یک از آنها، تحقیق کاملی در مورد آنچه که آنها برای فروش به شما ارائه می دهند انجام دهید. برای این کار می‌توانید از سایت‌هایی مانند دیجی کالا دیدن کنید و در مورد تجربیات مشتریان از محصولاتشان بازخورد بخواهید. به یاد داشته باشید که کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتری قرار می دهید می تواند موفقیت کار شما را تضمین کند.

مواد موجود در فروشگاه ها در دو قسمت هستند. اولاً از طریق بازار بزرگ ایران که اکثر محصولات ثانویه و بدون برند با قیمت کمتر در این بازارها موجود است و ثانیاً از طریق شرکت های نمایندگی برندهای معروف در ایران. برای ارائه محصول به فروشگاه مراجعه کنید و در مورد مزایای محصول توضیحات لازم را بدهید، برخی از آنها نیز به صورت اقساطی با فروشگاه ها تعامل دارند که می تواند کمک بزرگی باشد. به صاحبان سرمایه .

2. از فروشندگان بخواهید نمونه هایی از محصولات خود را ارائه دهند:

پس از انتخاب تامین کنندگانی که می خواهید با آنها کار کنید، از آنها بخواهید نمونه هایی از محصولات خود را ارائه دهند. بسیاری از برندها و عمده فروشان این کار را برای فروش محصولات خود انجام می دهند. خودتان آنها را امتحان کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید.

3. اولین سفارش خود را ثبت کنید:

قبل از هر چیز سعی کنید تعداد زیادی از برندهای معروف را سفارش دهید و پس از تجربه بیشتر در این کار، سفارشات پرخطر بگذارید. اگر نمی دانید چه محصولاتی را بخرید، به مجلات آرایشی نگاه کنید. در آنجا قطعا می توانید در مورد محصولاتی که فروش بالایی دارند اطلاعات کسب کنید.

4. آینه ها و وسایل روشنایی را در فروشگاه خود قرار دهید و در قفسه ها قرار دهید:

برای مشتریان خود آینه و نورپردازی بخرید تا بتوانند محصولات را قبل از خرید امتحان کنند. قفسه های فروشگاه را خودتان بسازید تا همه چیز به خوبی قرار گیرد. این مورد می تواند مشتری را جذب کرده و ساعت ها در فروشگاه نگه دارد.

5. وسایل خود را به درستی نگهداری کنید:

نگهداری اقلام مختلف با یکدیگر متفاوت است اما در هر صورت اگر لوازم آرایشی زیادی را در مکانی دور از نور مستقیم خورشید، بخار و رطوبت نگهداری کنید مشکلی ایجاد نمی کند. همچنین مطمئن شوید که فضای کافی برای نگهداری همه وسایل خود دارید.

6. در مورد مکان فروشگاه خود تصمیم بگیرید:

راه هایی بیابید که فروشگاه خود را منحصر به فرد کنید. وقتی مشتری وارد فروشگاه شما می شود احساس خوبی داشته باشد و عجله نکنید. می توانید یک فروشگاه مد روز با محصولات برند و جواهرات جدید و مبتکرانه باز کنید یا می توانید یک جواهر فروشی محلی راه اندازی کنید که گران نیست اما جواهرات خلاقانه و جذابی دارد.

7. فروشگاه خود را خلاقانه تزئین کنید.

این بسیار مهم است تا شما را از سایر فروشگاه های لوازم آرایشی منحصر بفرد کند و مشتریان بیشتری را جذب کند. اینکه چقدر می توانید خلاق باشید تا حد زیادی به محصولاتی که می فروشید و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

ویترین فروشگاه لوازم آرایشی چقدر در جذب مشتری موثر است؟

طراحی و قرار دادن لوازم آرایشی و لوازم جانبی نقش بسیار مهمی در جذب مشتری دارد. بنابراین بهتر است از روش های جدید برای تزئین فروشگاه خود استفاده کنید و با افزودن جزئیات هنرمندانه و زیبا محیطی جذاب ایجاد کنید و حس خوب را به مشتریان خود منتقل کنید. رعایت نظافت در فروشگاه، نمایش محصولات آرایشی و بهداشتی، دکوراسیون شیک و .... - همه اینها نقش مهمی در جذب خریداران بیشتر خواهد داشت.

محصولاتی که به نمایش گذاشته می شوند بسیار مهم هستند. بسیاری از مردم اعتماد زیادی به برندها دارند. بنابراین وقتی پشت ویترین شما محصولات یک برند خاص را می بینند به قصد خرید وارد فروشگاه می شوند. بنابراین در انتخاب محصولاتی که به نمایش می گذارید و نحوه تزئین آن منصف باشید.

1. سعی کنید محصولات خود را در شبکه های اجتماعی بفروشید:

سعی کنید محصولات خود را در اینستاگرام نشان دهید. به یاد داشته باشید که باید پست های اینستا خود را ایجاد کنید تا منحصر به فرد باشند و بتوانند به مخاطبان شما در حل مشکلاتشان کمک کنند. از لوگوی یکسان و متن مشابه برای تبلیغات در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی مانند اینستا و تلگرام و غیره استفاده کنید.

آیا راه اندازی فروشگاه لوازم آرایشی به شهر بستگی دارد؟

قبل از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، همه کسب‌وکارها به موقعیت مکانی خود بسیار وابسته بودند، اما اکنون با این ابزارها، این محدودیت‌ها از بین رفته و می‌توان محصولات را برای مشتریان در سراسر ایران ارسال کرد. اکنون امکان پذیر است.

2- همیشه موجودی موجودی خود را بررسی کنید:

این تضمین می کند که موجودی محصولات با تقاضای بالا هرگز کاهش نمی یابد. در دسترس بودن موجودی و در دسترس بودن اقلام در بازار سهام در زمان خرید نقش مهمی در تامین موجودی دارد. نرم افزار فروشگاه ماهک شما را به صورت دائمی از موجودی انبار خود مطلع می کند تا بتوانید کار تهیه اقلام گمشده را آغاز کنید. در عین حال می‌توانید ویژگی‌ها و مشخصات محصولات مانند تاریخ انقضا، رنگ و سایر جزئیات را تعریف کنید و مدیریت موجودی و تنوع محصول را آسان‌تر کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری مرجع برای خرده فروشان لوازم آرایشی و بهداشتی:

نرم افزار حسابداری برای خرده فروشان لوازم آرایشی یک برنامه حسابداری فروشگاهی است که دارای مزایای زیر است:

امکان استفاده از بارکد خوان و فروش بارکد کالا

قابل استفاده به عنوان صندوق فروش.

یک صندوق مکانیزه نگهداری کنید که بتوان آن را به بخش مالی معرفی کرد

امکان ثبت تاریخ انقضا محصولات بهداشتی

در حین فروش تبلیغات و تخفیف بخواهید

ثبت سریع چندین حساب در یک زمان

امکان اطلاع رسانی پیامکی محصولات و جشنواره های جدید به مشتریان

فروش سریع و آسان محصولات از طریق منوی فروش

امکان کپی کالا بین فاکتورها

ثبت سریع رسید به روش های مختلف

امکان تعریف و کنترل محصولات با مشخصات و توضیحات مختلف محصول (کد رنگ، رنگ و سایر جزئیات).

قابلیت اتصال به کارت خوان

امکان دریافت مبلغ به ارزهای مختلف

ثبت نام سریع مشتری و ارائه شماره اشتراک

مشاهده اطلاعات اضافی مشتری

امکان استفاده از استند فروشگاهی و خرید توسط خود مشتری

امکان گروه بندی محصولات برای انتخاب راحت تر

فرصتی برای تقسیم ملک به درخت

امکان برچسب گذاری کالا

ادغام با نرم افزار حسابداری

امکان فروش آنلاین از طریق افزونه بازار

و بسیاری از امکانات دیگر


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 80


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [پنجشنبه 05 بهمن 1402 ] [ 23:09]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ وای از دل من میدونی قلبم بی تو میمیره تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 81
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 26
باردید دیروز باردید دیروز : 63
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 297
بازدید ماه بازدید ماه : 2,867
بازدید سال بازدید سال : 23,941
بازدید کلی بازدید کلی : 59,355

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.128.120.95
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir