')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

درمان های خانگی صورت برای پوست های چربفارغ از سن شما، داشتن پوستی سالم و شاداب قطعا اعتماد به نفس و رضایت شما را افزایش می دهد. یکی از مهم ترین مراحل در روتین مراقبت از پوست، انجام حرفه ای صورت است. د

banner
جستجوگر پیشرفته



درمان های خانگی صورت برای پوست های چرب
فارغ از سن شما، داشتن پوستی سالم و شاداب قطعا اعتماد به نفس و رضایت شما را افزایش می دهد. یکی از مهم ترین مراحل در روتین مراقبت از پوست، انجام حرفه ای صورت است. در واقع با یک روش درمانی و درمانی خوب و مناسب می توان پوست را عمیقا پاکسازی کرد، اندازه منافذ آن را کاهش داد، از آکنه صورت جلوگیری کرد، پوست را آرام کرد، از پیری زودرس (با افزایش جریان خون در صورت) جلوگیری کرد و درخشش کرد. : اگر پوستتان چرب است می توانید از روش های خانگی صورت برای حفظ کیفیت آن ها استفاده کنید. این روش ها در دسترس همه هستند و فواید زیادی برای سلامت پوست دارند. از آنجایی که آرایش صورت در سالن ها گران است، انجام این روش ها در خانه با استفاده از مواد طبیعی می تواند کمک زیادی به حفظ و تقویت بافت پوست شما کند.
در این مقاله به روش های خانگی و طبیعی مراقبت از صورت برای پوست های چرب می پردازیم.


1) پاکسازی صورت
برای از بین بردن آلودگی ها، باکتری ها، چربی ها و سلول های مرده از سطح پوست، استفاده از یک روش خوب و صحیح صورت مهم است. فراموش نکنید که صورت را به خوبی تمیز کنید و در دو مرحله باقیمانده آرایش و چربی اضافی پوست را پاک می کند. اگر پوست چرب دارید، مراقب باشید از شوینده مخصوص پوست های چرب استفاده کنید که فقط چربی اضافی پوست را از بین می برد، بنابراین تمام چربی های سطح پاک نمی شوند. زیرا برای داشتن پوستی نرم و مرطوب به مقدار مشخصی از روغن های طبیعی روی صورت خود نیاز دارید.
درمان های خانگی برای پاکسازی و درمان های صورت برای پوست های چرب
سلامت پوست خانگی صورت خانگی برای پوست های چرب


صرف نظر از سن شما، پوست سالم و شاداب قطعا اعتماد به نفس و شادی شما را افزایش می دهد. یکی از مهم ترین مراحل مراقبت از پوست، حرفه ای به نظر رسیدن است. در واقع با یک درمان و صورت خوب و مناسب می توان پوست را عمیقا پاکسازی کرد، منافذ را کوچک کرد، از بیماری های چشمی جلوگیری کرد، پوست را تسکین داد و همچنین از پیری (با افزایش جریان خون در پوست) جلوگیری کرد. صورت) و روشن، شما پوست خود خواهید بود.دکتر فاطمه حبشی
بهترین راه برای مراقبت از پوست، پاکسازی صورت و پاکسازی صورت است
اگر پوست چرب دارید، می توانید از داروهای خانگی برای حفظ کیفیت آن استفاده کنید. این روش ها برای همه قابل دسترسی است و فواید زیادی برای سلامت پوست دارد. با توجه به هزینه بالای فیشال صورت، انجام این درمان ها در منزل با مواد طبیعی کمک زیادی به حفظ و تقویت بافت پوست شما می کند.
در این مقاله به روش های خانگی و طبیعی مراقبت از صورت برای پوست های چرب می پردازیم.


روش های خانگی صورت برای پوست چرب


1) صورت را تمیز کنید
استفاده از یک صورت خوب و مناسب برای از بین بردن آلودگی، باکتری، چربی و سلول های مرده از سطح پوست بسیار مهم است. فراموش نکنید که صورت را به درستی تمیز کنید و در دو مرحله باقیمانده مواد آرایشی و چربی اضافی را از روی پوست پاک می کند. اگر پوست چرب دارید مراقب باشید از شوینده مخصوص پوست های چرب استفاده کنید که فقط چربی اضافی پوست را از بین می برد تا تمام چربی از روی صورت شما پاک نشود. زیرا برای نرم و مرطوب نگه داشتن پوست صورت خود به مقدار مشخصی از روغن های طبیعی نیاز دارید.
درمان های خانگی برای پاکسازی و مراقبت از صورت برای پوست های چرب
می‌توانید پاک‌کننده‌های مختلفی را برای پوست‌های چرب امتحان کنید، مانند شوینده‌های صورت یا فوم‌ها و میسلار واتر برای پوست‌های چرب، تا بهترین را برای پوستتان پیدا کنید. راه دیگر استفاده از مواد شوینده طبیعی و خانگی است که تهیه آن نیز بسیار آسان است. برای این کار، یک قاشق پودر بلغور جو دوسر را با کشک مخلوط کرده و به صورت خمیری نرم در بیاورید، سپس کرم به دست آمده را روی تمام سطح صورت و گردن بمالید.
کرم را به آرامی با نوک انگشتان خود روی پوست پخش کنید، سپس آن را با یک پد پنبه ای یا پارچه نرم پاک کنید. سپس صورت و گردن خود را با آب گرم بشویید. در نهایت با آب خنک بشویید و پوست را به آرامی خشک کنید.


2) صورت خود را بخورید
میست صورت یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های مراقبت از پوست است. این روش سطح پوست را از آلودگی و چربی اضافی پاک می کند و منافذ مسدود آن را باز می کند. قبل از استفاده از ماسک صورت برای پوست های چرب، از کندر برای نرم شدن پوست و باز کردن منافذ آن استفاده کنید. این به مواد مغذی و مواد مفید ماسک اجازه می‌دهد تا به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و پوست صورت صاف‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.
هنگام پاشیدن روی صورت خود از گیاهان خشک شده مانند اسطوخودوس، رزماری و آویشن استفاده کنید. یک قابلمه یا ماهیتابه را تا عمق مناسب از آب پر کنید. سبزی های خشک را اضافه کنید و بگذارید بجوشد. پس از آن، حرارت را خاموش کنید، یک حوله را روی سر خود قرار دهید و پوست خود را به مدت 5-8 دقیقه بخار دهید. چشمان خود را با پارچه بپوشانید و استراحت کنید.


3) ماسک پاک کننده و روشن کننده صورت
ماسک های صورت بر پایه خاک رس یک ماسک صورت خانگی عالی برای پوست های چرب هستند. این ماسک ها چربی اضافی پوست را از بین برده و پوستی سالم و شاداب به شما می بخشد. حتما از ماسک صورت برای پوست چرب از یک برند خوب و قابل اعتماد استفاده کنید.
علاوه بر خرید ماسک، می توانید با رعایت چند مرحله ساده، یک ماسک خوب در خانه درست کنید.
در یک کاسه کوچک، 2 قاشق غذاخوری خاک رس تزئینی، 2 قاشق غذاخوری پوره گوجه فرنگی و 1 قاشق چایخوری ماست تازه را مخلوط کنید. چند قطره آب لیمو را به آن اضافه کنید و مخلوط را خوب هم بزنید تا یکدست شود. اگر مخلوط غلیظ شد، می توانید کمی آب اضافه کنید. ماسک نباید خیلی ضخیم یا نازک باشد. این مخلوط باید یکنواخت و غلیظ باشد. ماسک را به طور یکنواخت روی پوست صورت و گردن خود (به جز ناحیه چشم) بمالید.
سپس دو تکه پنبه را در گلاب یا آب خیار خیس کنید. سپس آب اضافی آنها را بگیرید و روی پلک ها بمالید. حالا می توانید استراحت کنید. 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک بدون حرکت دادن پوست خشک شود. ماسک را برای مدت طولانی روی پوست نگذارید. این امر باعث سفت شدن بیش از حد پوست و در نتیجه ایجاد خطوط ریز روی سطح آن می شود. بعد از 15 دقیقه ماسک را به آرامی با یک دستمال مرطوب بردارید و صورت خود را با آب سرد بشویید. سپس پوست را خیلی آرام خشک کنید.
طبق بررسی ها و نظرات کارشناسان، خاک رس آرایشی موجود در ماسک در از بین بردن پوست اضافی و چربی های صورت بسیار موثر است. ماست، آبلیمو و رب گوجه فرنگی پخت را به خوبی روشن کرده و پوست را صاف و صاف می کند. این مواد همچنین رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشند.


4) تونر صورت
تونرها برای از بین بردن آلودگی هوا و محیط از روی پوست و بقایای مواد آرایشی استفاده می شوند. تونر پوست را برای کرم شب آماده می کند. همچنین پوست را سفت می کند و منافذ باز را به اندازه طبیعی باز می گرداند و چهره شما را جوان تر و زیباتر نشان می دهد. استفاده از تونر صورت قبل از مرطوب کننده اثر مطلوب آبرسانی را افزایش می دهد.
چه در حال انجام روتین مراقبت از صورت یا پوست هستید، به یاد داشته باشید که از تونرهای بدون الکل استفاده کنید. برای این منظور یک تونر با کیفیت خریداری کنید. برای تهیه تونر خانگی نیز می توانید از پنبه آغشته به گلاب یا عرق گل استفاده کنید. قبل از استفاده از مرطوب کننده، گلاب را با یک پد پنبه ای به صورت بمالید. گلاب به عنوان یک تونر طبیعی پوست عمل می کند.


سلامت پوست در خانه درمان های خانگی پوست صورت
درمان های خانگی برای پوست های چرب
مهم نیست در چه سنی هستید، داشتن پوستی سالم و زیبا باعث افزایش عزت نفس و رضایت شما می شود. یکی از مهمترین جنبه های مراقبت از پوست، مراقبت از چشم است. در واقع با استفاده از روش صحیح و مناسب درمان و درمان صورت می توان به میزان قابل توجهی پوست را پاکسازی کرد، سایز منافذ را کاهش داد، از بروز آکنه جلوگیری کرد، پوست را سفت کرد و از پیری زودرس (با افزایش گردش خون در صورت) جلوگیری کرد و آن را براق کرد. پوست شما خواهد بود
بهترین راه برای مراقبت از پوست، پاکسازی صورت و صورت است
اگر پوست چرب دارید، می توانید از درمان های خانگی برای حفظ کیفیت صورت خود استفاده کنید. این روش ها برای همه قابل دسترسی است و فواید زیادی برای سلامت پوست دارد. با توجه به هزینه بالای فیشال صورت در سالن های زیبایی، انجام این روش ها در منزل با مواد طبیعی کمک زیادی به حفظ و تقویت ساختار پوست شما می کند.
در این مقاله قصد داریم روش های خانگی و طبیعی مراقبت از صورت برای پوست های چرب را بررسی کنیم.


1) صورت خود را تمیز کنید
برای از بین بردن کثیفی، باکتری ها، سبوم و سلول های مرده از سطح پوست باید از یک روش خوب و مناسب مراقبت از صورت استفاده کرد. فراموش نکنید که صورت خود را به درستی تمیز کنید و در دو مرحله باقیمانده مواد آرایشی و چربی های اضافی را از روی پوست پاک کنید. اگر پوست چرب دارید، مراقب باشید از پاک کننده مخصوص پوست چرب استفاده کنید که فقط چربی اضافی پوست را از بین می برد، بنابراین تمام چربی های صورت پاک نمی شوند. زیرا برای اینکه پوست نرم و مرطوب شود، صورت باید مقدار مشخصی روغن طبیعی داشته باشد.
پاکسازی صورت و پاکسازی صورت درمان های خانگی برای پوست های چرب
می توانید انواع پاک کننده های پوست چرب مانند ژل پاک کننده صورت یا میسلار واتر و فوم مخصوص پوست های چرب را امتحان کنید تا بهترین محصولات را برای پوست خود پیدا کنید. روش دیگر استفاده از یک شوینده طبیعی و خانگی است که تهیه آن نیز بسیار آسان است. برای این کار، یک پیمانه پودر بلغور جو دوسر را با ماست مخلوط کنید تا خمیر نرمی به دست آید، سپس کرم به دست آمده را روی تمام صورت و گردن خود بمالید.https://fatemehhabashi.com/
کرم را به آرامی با نوک انگشتان خود به صورت دورانی بمالید و سپس آن را با یک پد پنبه ای یا پارچه نرم پاک کنید. سپس صورت و گردن خود را با آب ولرم بشویید. در نهایت با آب خنک بشویید و پوست خود را خیلی آرام خشک کنید.
در این مورد بیشتر بدانید…


2) صورت خود را بخورید
میست صورت یکی از قدیمی ترین و موثرترین روش های مراقبت از پوست است. این روش آلودگی و چربی اضافی پوست را از بین می برد و منافذ مسدود شده را باز می کند. قبل از استفاده از ماسک صورت برای پوست های چرب، از یک لایه بردار برای نرم شدن و لایه برداری پوست استفاده کنید. این کار باعث می شود تا مواد مغذی و مواد مفید ماسک به قسمت های عمیق تر پوست نفوذ کرده و در نتیجه پوست صورت صاف تر و درخشان تر به نظر برسد.
زمزمه کردن باعث می شود مواد مغذی و مواد مفید به عمق پوست نفوذ کنند و در نتیجه پاکسازی و مراقبت از صورت، صورت نرمتر و درخشان تر به نظر می رسد.
هنگام لایه برداری صورت خود از گیاهان خشک شده مانند اسطوخودوس، رزماری و آویشن استفاده کنید. یک سطل یا گلدان را تا عمق مناسب از آب پر کنید. مقداری سبزی خشک اضافه کنید و بگذارید بجوشد. سپس حرارت را خاموش کرده و با حوله ای روی سر، پوست خود را به مدت 5 تا 8 دقیقه در معرض بخار قرار دهید. چشمان خود را با پارچه بپوشانید و استراحت کنید.


3) ماسک پاک کننده و روشن کننده صورت
ماسک های خاک رس یک ماسک صورت خانگی عالی برای پوست های چرب هستند. این ماسک ها چربی اضافی پوست شما را پاک کرده و پوستی شاداب و سالم به شما می بخشد. حتما از ماسک صورت برای پوست های چرب از یک برند خوب و معتبر استفاده کنید.
علاوه بر خرید ماسک، می توانید با انجام چند مرحله ساده یک ماسک موثر بسازید.
در یک کاسه کوچک، 2 قاشق غذاخوری خاک رس آرایشی، 2 قاشق غذاخوری پوره گوجه فرنگی و 1 قاشق چایخوری ماست تازه را مخلوط کنید. چند قطره آب لیمو را اضافه کنید و مخلوط را خوب هم بزنید تا کاملا یکدست شود. اگر مخلوط غلیظ شد، می توانید کمی آب اضافه کنید. این ماسک نباید خیلی ضخیم باشد و نه خیلی نازک. این مخلوط باید کاملا صاف و نسبتا غلیظ باشد. ماسک را به طور یکنواخت روی پوست صورت و گردن (به جز دور چشم) بمالید.
 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 119


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [چهارشنبه 12 بهمن 1401 ] [ 10:54]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ وای از دل من میدونی قلبم بی تو میمیره تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 81
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 18
باردید دیروز باردید دیروز : 87
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 465
بازدید ماه بازدید ماه : 3,035
بازدید سال بازدید سال : 24,109
بازدید کلی بازدید کلی : 59,523

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.188.181.163
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir