')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی، کرم پودر است. فونداسیون کرمی می تواند پوست شما را بی عیب و نقص نشان دهد. با این حال، استفاده نادرست می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، بنابراین سعی کنید با رعایت دستورا

banner
جستجوگر پیشرفته




یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی، کرم پودر است. فونداسیون کرمی می تواند پوست شما را بی عیب و نقص نشان دهد. با این حال، استفاده نادرست می تواند نتیجه معکوس داشته باشد، بنابراین سعی کنید با رعایت دستورالعمل های استفاده از این محصول از این اشتباهات جلوگیری کنید. کرم پودرها ماندگاری بالایی دارند، کرم پودرها با نام کرم پودر آرایش وارد بازار شدند زیرا لایه ای ضخیم و سنگین روی پوست صورت ایجاد می کنند که می تواند برای مدت کوتاهی ایرادات صورت را بپوشاند. اما با گذشت زمان، حتی می تواند باعث ایجاد لک در صورت شما شود. کرم پودرهایی که به طور مرتب و نادرست استفاده می شوند، ساختار اصلی پوست را از بین می برند و رنگ آن را تیره می کنند. این کرم ها ممکن است باعث ایجاد جوش های سر سیاه روی پوست شوند.

مواد خامه پودر شده

به طور کلی کرم پودرها به سه دسته کلی تقسیم می شوند. کرم پودرهای پایه آب، کرم پودرهای روغنی و کرم پودرهای پایه سیلیکونی. هر کدام از این کرم پودرها برای انواع پوست و حتی شرایط آب و هوایی محل زندگی افراد مناسب هستند. حاوی مواد نگهدارنده برای جلوگیری از ورود باکتری ها، سیلیکون های مختلف برای ایجاد نرمی و نرم شدن کرم پودر روی صورت و انواع سرامید برای ایجاد لطافت و جلوگیری از ایجاد خطوط و خطوط روی صورت، مواد مختلفی وجود دارد. صورت صورت و غیره

انواع کرم پودر

تلفن جواب دادن

رایج ترین و محبوب ترین شکل کرم پودر است. زیرا استفاده از آن آسان است و به پوست پوشش طبیعی می دهد. این کرم ها عموما برای پوست های معمولی و خشک مناسب هستند و کسانی که پوست چرب دارند باید از نوع Oil-free استفاده کنند. کمی از کرم پودر مایع را به صورت بمالید و با بالش یا انگشتان روی صورت پخش کنید.

کرم

این کرم ها بسیار مرطوب و غنی هستند، مخصوصا برای پوست های خشک مناسب هستند و از آنجایی که بافت سنگینی دارند، باید دقت کرد که پوست آنها را به خوبی جذب کند.

پنکیک

این کرم قدرت پوشانندگی بالاتری دارد معمولا به صورت پودر فشرده می شود و به دو صورت روغنی (اور) و خشک (آکوا) می باشد و استفاده از آن به کمک اسفنجی است که معمولاً قبل قرار می گیرد. . بر روی آن.

چوب مداد

این پودر شل بافت سنگینی دارد و برای پوشاندن لک و قرمزی مناسب است. روی محل می گذاریم و با اسفنج تمیز می کنیم.

تصحیح کننده

کانسیلر کرم پودری در مدل های جامد و کرم موجود است; اما کرم پودری که روی پوست میزنیم سنگین است و برای پوست دور چشم مناسب نیست پس بهتر است از کانسیلر استفاده کنید.

عوارض کرم های آرایشی

پوست آتش

یکی از عوارض استفاده از کرم پودر که افراد دارای پوست چرب را درگیر می کند، آکنه است. افرادی که صورت چرب دارند و از فونداسیون های نامناسب یا حتی تقلبی استفاده می کنند، منافذ پوست خود را با مقدار زیادی رنگدانه و سایر مواد شیمیایی پر می کنند. بسته شدن منافذ پوست منجر به آکنه می شود.

چین و چروک پوست

یکی از عوارض استفاده طولانی مدت از کرم پودر، چروک شدن پوست است. در حقیقت، بهتر است از کرم پودر به صورت موقت و برای مدت کوتاه استفاده کنید. هر چه دوام محصول بیشتر باشد. هر چه محصول سنگین تر باشد. اگر این مواد سنگین برای مدت طولانی روی پوست باقی بمانند، آنها از تنفس طبیعی پوست جلوگیری می کنند. پوستی که در طول روز به درستی نفس نمی کشد دچار کمبود اکسیژن می شود. کمبود اکسیژن در پوست باعث از بین رفتن کلاژن پوست و اختلال در تولید آن می شود. همه این عوامل با هم کار می کنند تا از عملکرد صحیح فرآیند بازسازی طبیعی پوست جلوگیری کنند. نقص در بازسازی و ترمیم پوست باعث چروک شدن پوست می شود.

لکه های پوستی

با استفاده مکرر و مکرر از این محصول، پوست در دراز مدت دچار نقاط مختلفی می شود. در واقع یکی از عوارض استفاده از کرم پودر تغییر رنگ پوست به مرور زمان است. این مشکل زمینه ساز بروز راش های مختلف است.

پوست خشک

این اتفاق ناخوشایند نیز می تواند یکی از عوارض استفاده از کرم پودر باشد. به عبارت دیگر افرادی که به طور طبیعی پوست خشک و حساسی دارند با استفاده از کرم پودر نامناسب مشکل خود را افزایش می دهند.

آکنه دردناک با کرم پودر

یکی از عوارض رایج استفاده از کرم پودر بدتر شدن آکنه روی صورت است. اکثر کرم پودرها زیرسازی سنگینی دارند که منافذ پوست را می بندد و جوش ها را تشدید می کند.

مطالعه بیشتر: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-استی-لادر-دابل-ور-estee-lauder/


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 108


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [دوشنبه 24 مهر 1402 ] [ 16:55]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
نکات مهم قبل از خرید ملحفه تاریخ : یکشنبه 05 فروردین 1403
از کنترل های Hunter برای برنامه ریزی مناسب آبیاری استفاده کنید. تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1402
همه چیز درباره بیماری پروستات و علائم آن تاریخ : چهارشنبه 09 اسفند 1402
ورژن آکوستیک آهنگ جدید نوان به نام «عجب بارونیه» تاریخ : جمعه 27 بهمن 1402
کپسول اسپرم سمناکس تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1402
ساخت فروشگاه سخت افزار (صفر تا 100) تاریخ : پنجشنبه 05 بهمن 1402
آموزش هارکراتین در ایران صورت تاریخ : یکشنبه 17 دی 1402
موزیک ویدیو جدید بابک جهانبخش به نام «عاشقتم که» تاریخ : شنبه 16 دی 1402
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 73
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 133
باردید دیروز باردید دیروز : 142
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 133
بازدید ماه بازدید ماه : 4,207
بازدید سال بازدید سال : 20,931
بازدید کلی بازدید کلی : 56,345

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.21.76.0
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir