')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://khabarestan24.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

خبرستان 24

پس از این قطرات آب مانند پودر و در ذرات ریز در اندازه میکرون از نازل خارج میشود که در ترکیب با گرمای محیط به سرعت تبخیر شده و رطوبت محیط را تامین میکند. نازل های مه پاش در اندازه مختلف از ۲۰، ۳۰ ، ۴۰

banner
جستجوگر پیشرفته



پس از این قطرات آب مانند پودر و در ذرات ریز در اندازه میکرون از نازل خارج میشود که در ترکیب با گرمای محیط به سرعت تبخیر شده و رطوبت محیط را تامین میکند. نازل های مه پاش در اندازه مختلف از ۲۰، ۳۰ ، ۴۰ و ۵۰ میکرون موجود می باشند این نازل ها با هدف تبدیل آب پر فشار به ذرات ریز آب به ابعاد میکرونی مورد استفاده قرار میگیرند نازل های مه پاش در انواع استیل ، برنجی یا سرامیکی میباشند در انتهای هر نازل مه پاش یک سوپاپ وجود دارد که مانع از چکه کردن آن می شود . سعی کنید برای استفاده از نازل ها، نوع مناسب کار خود را انتخاب نمایید. در روش های منسوخ قدیمی ، پرورش دهندگان برای تأمین رطوبت محیط از آبپاش استفاده می کردند. همچنین نازل مه پاش برتو به گونهای طراحی شده که میتوان با استفاده از سنسور مخصوص، شرایطی را ایجاد کرد که دستگاه در صورت نیاز محیط به رطوبت شروع به کار نماید. این سیستم های مه پاش را به صورت فیتینگی یا پیچی طراحی و اجرا می کنند. 

پمپ واترجت کارواش دستگاهی است که مجهز به موتور الکتریکی سه فاز می باشد. پمپ پیستونی محوری ( Axial piston pumps ) شامل تعدادی پیستون متصل به یک بلوک سیلندر استوانه ای است که در جهت مشابه به صورت محوری حرکت می کنند. در عرض 5 دقیقه، دما از 30 درجه سانتیگراد به 25 درجه کاهش یافته بود. ما در سازوکشت، با ارائه نازل های درجه یک استیل تایوانی و همچنین انجام راهنمایی های لازم در جهت انتخاب نازل مناسب برای مشتریان، قدم مهمی در تامین این قطعه ی مهم برداشته ایم. شلنگ های فشار قوی سیم دار : این نوع شلنگ با دارا بودن یک یا دولایه سیم به ترتیب قادر به تحمل ۲۲۰ و ۴۰۰ بار فشار میباشند که برای سیستم مه پاش بسیار مناسب و کار آمد هستند گروه صنعتی اسکندری هر نوع شلنگ را در اندازه مورد نیاز مشتر ی را برش و پرس مینماید این نوع شلنگ از طریق اتصالات برنجی آبکاری شده به هم وصل میشود و بر روی این پایه ، نازل نصب میگردد بر روی پایه نازل یا اتصال بین این شلنگ ها یک یا دو نازل قابل نصب نصب است در حالت دو نازله نازل ها را می توان با زاویه ۱۸۰ و یا ۱۲۰ نصب کرد.

پمپ ها پیستونی دو طرفه می توانند از اختلاف فشار در محاسبه ی توان اسب بخار مورد نیاز استفاده کنند، در حالی که پمپ های یک طرفه فقط از کسری از فشار ورودی برای جبران فشار خروجی استفاده می کنند. چنانچه مایلید برای تولید رطوبت و خنک کردن دمای محیطهای مختلف مانند فضاهای خانگی و صنعتی و .. بخصوص در تابستان از نازل مه پاش استفاده کنید و یا نیاز به استفاده از انواع پمپ فشار قوی کارواش دارید، بازرگانی ایران پمپ مجموعهای است که میتواند این دسته از محصولات را از برندهای معتبر در اختیارتان قرار دهد. این امر در بهداشت فضای مرغداری و جلو گیری از خیس شدن بستر بسیار ضروری و مهم است و مانع شیوع بیماری میگردد نازل های ارایه شده توسط این شرکت از بهترین انواع نازل های تایوانی بوده و از کارایی و دوام بالایی برخوردار می باشند. در ادامه مشخصات فنی نازل مه پاش تایوانی استیل را برای شما شرح می دهیم. نازل مه پاش برتو یکی از انواع نازلهای مه ساز موجود در بازار میباشد که توسط برند برتولینی ایتالیا تولید و به بازار ارائه شده است. عملکرد این سیستم به خصوص برای گلخانه ها و مرغداری ها که به علت سوخت و ساز زیاد و نوع سازه گلخانه به سرعت گرم می شوند، به این گونه است که آب به وسیله پمپی که درون سیستم مه پاش قرار دار،د پمپاژ شده و از طریق شلنگ های موجود با فشار بالا به نازل ها منتقل می شود.

برای سم پاشی و از بین بردن این آلودگی ها می توان در مخزن این مه پاش ها ، مواد ضدعفونی را قرار داد تا دستگاه از طریق فرایند مه سازی خود تمامی ویروس ها و میکروب های موجود در هوای سالن را تمیز کند. ما در پشت خانه خود منطقهای داریم که کاملاً آفتاب میگیرد. در ادامه در نظر داریم اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه داده و راهنمایی کاملی برا برای خرید بهترین کیفیت مه پاش مرغداری در اختیار کاربران عزیزمان قرار دهیم. از این رو این سیستم ها یکی از ملزومات کار پرورش طیور می باشد. نمایندگی های عرضه محصولات و دستگاه هایی همچون پمپ کارواش که یکی از پرکاربردترین دستگاه های صنعتی به شمار می رود در نقاط مختلف کشور مشغول به فعالیت می باشند و با ارائه مجهزترین و به روزترین انواع پمپ کارواش به مشتریان خود گامی در جهت پیشبرد هر چه بهتر فروش و تامین نیازهای کشور می نمایند.

https://abniro.com/car-wash-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4/


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 158


نویسنده
نویسنده : نویسنده خبرستان
تاریخ : [سه شنبه 23 فروردین 1401 ] [ 19:17]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرین مطالب ارسالی
چگونه فیلتر اکانت روبیک را حذف کنیم؟ تاریخ : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
اوتیسم چیست؟ چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
از تاثیرات موسیقی راک بر مغز چه می دانید؟ تاریخ : جمعه 21 اردیبهشت 1403
قرص ایبوپروفن برای چیست؟ نحوه مصرف و عوارض تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
جاذبه های دیدنی برای گردشگران در مشهد تاریخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
بیماری صرع | انواع، راه درمان و پیشگیری تاریخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
پارفریز چیست؟ تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ وای از دل من میدونی قلبم بی تو میمیره تاریخ : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
رژیم غذایی مناسب برای سلامت قلب تاریخ : دوشنبه 27 فروردین 1403
آهنگ جدید مهدی مقدم به نام «خط چشم» تاریخ : پنجشنبه 09 فروردین 1403
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 81
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 46
باردید دیروز باردید دیروز : 63
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 317
بازدید ماه بازدید ماه : 2,887
بازدید سال بازدید سال : 23,961
بازدید کلی بازدید کلی : 59,375

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.189.32.162
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir